מהבית או מהמשרד – אנחנו חוזרים להתחבר מחדש, כך מגדיר חן פישמן מחברת גטר-גרופ את המיצוב המעודכן של פנסוניק, אותה מייצגת גטר בישראל. דיברנו על הרצון האנושי לחזור למפגשים פיזיים וחזון הליווי הטכנולוגי של המותג היפני למציאות החדשה ישנה.

האירועים מתעוררים מחדש

פישמן מסביר את התפישה של פנסוניק מאחורי המילה Connect, ומציין את הראיון כדוגמה אחת אולם מוסיף כי לשיטתו מדובר בשתי נקודות עיקריות כאשר ההופעות החיות מהוות את הנקודה הראשונה. פנסוניק מגיעה בנקודת זמן בה ההופעות החיות חוזרות לשגרה אחרי תקופה ארוכה ומשיקה פתרונות הקרנה עוצמתיים שנועדו לייצר חוויה ויזואלית חזקה עבור אותם אנשים שמגיעים לקונצרטים באוויר הפתוח. 

פישמן מזכיר את ליין המקרנים השלם עבור תעשיות ההשכרה לצד מקרנים בעלי רזולוציה גבוהה (4K ו-8K) ועוצמת הארה חזקה במיוחד שהושקו לאחרונה והוצגו ב ISE האחרונה, שבמקרה או לא, היא המקום הנכון עבור פנסוניק להמחיש את חשיבות החיבור מחדש אותו היא משווקת. 

החיבור שלנו לחוויה

משיכת תשומת לב של האנשים שחזרו למרחב היא הנקודה השניה אותה מעלה פישמן בהקשר של 'מתחברים מחדש', וגם היא הומחשה בביתן פנסוניק בזמן התערוכה- מדובר בשילוט דיגיטלי מבית פנסוניק. פישמן מדבר על המרחב הציבורי כמקום בו נוצר צורך ליצור אינטראקציות עם האנשים שחזרו להסתובב כמעט ללא הגבלות קורונה ועם לא מעט גירויים חיצוניים, ושילוט דיגיטלי הוא אמצעי מעולה לשם יצירת חוויות וממשקים עם העוברים והשבים. לדבריו, גטר גרופ מתכוונת להשקיע לא מעט בתחום השילוט הדיגיטלי במטרה לתת מענה למנעד רחב של רמות דרישה ואתגרים באתרי הלקוחות השונים. 


עוקבים


Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG