מי חלם, לפני שנה בדיוק, שכולנו נעשה שימוש כל כך מאסיבי בוידאו קונפרנס, ולמרות שנראה שכולם שבעים כבר מאינסוף הדיונים בנושא, שלא לומר בשימוש השוחק- "איזו ברירה יש לנו?!" כמו שאומרים. כמו שהיינו בטוחים שזה זמני והתבדינו אחרי הצטיידות די רשלנית בתקופת הסגר הראשון, כך מובן שכדאי להבין איך ייראה שבוע העבודה מעתה והלאה, ואילו כלים ישרתו אותו (ואותנו). 

ניר רונן, מנכ"ל ועידן פתרונות קונפרנסינג, מציג את פתרון הוידאו קונפרנס הנייד והמודולרי שהחברה משווקת. 

עגלה ניידת ? למה ?

בואו נחשוב על ארון הבגדים שלנו. נכון שלכל אחת ואחד יש סגנון לבוש מסוים אותו נלבש עבור סוגי פגישות מסוימות? אז אותה 'התאמת חימוש למטרה' תתחולל גם במימושי הוידאו קונפרנס, זו רק שאלה של זמן. שיחות הוידאו מהמחשב האישי או הנייד מתאימות לסוג מסוים של שיחות אולם כאשר אנחנו מנהלים צוות וצריכים לנהל פגישות שוטפות ברמה גבוהה, לחדד מסרים, להיראות טוב ובעיקר לראות בגדול ולשמוע היטב, מומלץ לעשות שימוש בכלים מתאימים.

ומה לעשות שלא לכל מנהל מוקצה פתרון וידאו קונפרנס מקצועי ובכלל- לא כל חדר או חלל מאפשר התקנה של כזה. ועידן מביאה ניידות של הפתרון למסדרונות הארגון שלכם, עגלה אותה תוכלו לנייד בקלילות מחדר לחדר, המנוהלת בעצמה כמשאב ארגוני לכל דבר ועניין. 

חשבו על הכל

הפתרון המודולרי הנייד כולל מסך תצוגה מקצועי, מערכת וידאו קונפרנס בחיבור USB, מחשב מיני , מקלדת ועכבר אלחוטיים וכמובן הכל על עגלה ניידת ועם כל הכבילה הנדרשת. חיבור של שני כבלים בלבד- חשמל ורשת, יהפכו כל חלל בארגון לחדר ישיבות מקצועי ויסייעו לצוותי ההנהלה בביצוע משימותיהם. 

רוצים להתאים פתרון וידאו נייד עבור הארגון שלכם?  צרו קשר 03-9256000 או השאירו פרטים 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG