המכשיר הראשון בשוק מצויד במסך מגע LED ״27 (שמשמש גם לוח מחיק), 3 מצלמות חכמות ומיקרופון 8 ערוצים מתוגבר AI. 

זום(Zoom Video Communications, Inc.), מכריזה היום על ״זום לבית״ (Zoom for Home) קטגוריה חדשה של מערכת משולבת חומרה ותוכנה שתתמוך בעבודה מרחוק. בימים בהם עובדים צריכים להסתגל ל׳נורמלי החדש׳ בכל מה שכרוך ב׳איך תיראה העבודה מרחוק׳, הפתרון החדש של זום שפותח בשיתוף חברת DTEN, בא לשדרג את חוויית העובדים ולחבר אותם לעולם בדרך פרודוקטיבית. 

המכשיר הראשון שייצא לשוק בארה״ב באוגוסט ומאוחר יותר באירופה ובישראל (וכבר ניתן להזמינו כיום מראש במחיר של 599$) הוא ה-DTEN ME, מכשיר All in One אישי, שמאפשר לכל בעל חשבון זום להתחבר אליו בקלות לטובת ניהול שיחות וידאו, שיתוף מידע ואף להשתמש בו כלוח מחיק אינטראקטיבי, או כמסך משני. הוא כולל מסך מגע LED דק (1.27 ס״מ) ואיכותי של ״27, 3 מצלמות רחבות זווית חכמות, מיקרופון מתוגבר AI להפחתת רעשי רקע, בעל 8 ערוצים, רמקולים סטריאופוניים, חיבור קווי או אלחוטי  ואפשרות להשתמש בו כלוח מחיק אינטראקטיבי. ההתקנה של Zoom for Home – DTEN ME פשוטה והוא עובד עם ההוצאה מהאריזה. התוכנה מתממשקת עם לוח השנה של המשתמש ופרטיו והמכשירים עליהם מותקנת התוכנה מוכנים תמיד לניהול שיחות וחלוקת מידע. 

פתרון ה- Zoom for Home תואם גם לפתרונות חומרה של חברות דוגמת Neat and Poly, והוא יאפשר למשתמשים לבחור את הפתרון המועדף עליהם כדי ליצור לעצמם את חווית התקשורת במהלך העבודה מהבית. 

״לאחר שחווינו בעצמנו עבודה מהבית במשך מספר חודשים היה ברור לנו שיש צורך בקטגוריה חדשה שממוקדת בעובדים מרחוק״, אמר אריק יואן, מנכ״ל זום. לדברי ריק קוסטלו, אנליסט ב-IDC קטגוריית המוצר החדשה של זום מהווה דרך רבת עוצמה להגיע לקהל רחב של עובדים מהבית שמשווע לכלים עכשוויים שיסייעו להם לתקשר ולשתף פעולה עם חברים לעבודה״.  

 
תמונה - זום
תמונה - זום
תמונה - זום

על פי מחקר חדש של יבמ, העבודה מהבית של העתיד הקרוב תהיה היברידית ותורכב מתקשורת בין אישית ומתקשורת וירטואלית. 81% מהמשיבים בסקר ציינו שהם מעוניינים להמשיך ולעבוד מהבית, לפחות חלק מהזמן. למעלה ממחצית – 61% – היו מעדיפים שזו תהיה צורת העבודה העיקרית שלהם. ארגונים רבים כבר הצהירו כי הם לא מעריכים שיחזרו לצורת העבודה של טרום-קורונה ומחקר חדש נוסף, של Morning Consult, מגלה כי מחצית מאלה שיכולים לעבוד מרחוק מאמינים שפגישות וירטואליות יעילות כמו פגישות פנים אל פנים. 

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG