תפיץ את מוצרי האחסון מבוססי טכנולוגיית NAS של ענקית האחסון הטיוואנית לשוק ה- SME המקומי | "מאמינים מאוד בשיתוף הפעולה ובצמיחה הצפויה בעקבותיו"

חברת בנדא, מובילה ישראלית בהפצת פתרונות ומוצרי טכנולוגיה מתקדמים למשתמשים עסקיים ופרטיים, נבחרה על ידי Synology, מובילה בינלאומית בפתרונות אחסון חדשניים, להפיץ את מוצרי החברה בישראל. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין החברות, תשמש בנדא כנציגתה הרשמית של Synology בישראל, תפיץ ותשווק את מגוון פתרונות האחסון בטכנולוגיית NAS של החברה, להם תעניק, כמובן, שירות, אחריות ותמיכה מלאה בעברית. 

"אני גאה ומברך על הבחירה של Synology בנו כנציגיה הרשמיים בישראל." אומר אריאל אמור, מנכ"ל בנדא. "סביבת העבודה בעידן הדיגיטלי היא כזו שדורשת, ובצדק, פתרונות מתקדמים לאחסון אמין ובטוח של תוכן, בנפחים גדולים, שרק ילכו ויגדלו. בין אם מדובר בצילומי ווידאו,  בתמונות, שרטוטי אדריכלים, תכניות עבודה או חומרים עיתונאיים, מדובר בתוכן יקר מאוד עבור היוצרים שלו. השותפות עם Synology מאפשרת לנו הרחבה נוספת של מגוון הפתרונות המתקדמים שאנו מציעים למשתמשים עסקיים ופרטיים, בכל הרמות." הוסיף.

הסכם ההפצה בין החברות, שנכנס לתוקף היום (ב', 10.12.18), הוא חלק מרכזי באסטרטגיה של Synology, לחזק את פעילותה בשוק מוצרי האחסון הישראלי, ובמסגרתו מעשירה בנדא את סל הפתרונות העשיר למשתמשים ארגוניים ופרטיים, לצד מגוון מותגי הטכנולוגיה המתקדמים אותם היא מייצגת.

"אנו מתרגשים מאוד לעשות צעד נוסף בהעמקת הפעילות העסקית בישראל." אומר ניק ג'נג, מנהל מכירות גלובאלי בחברת Synology. "אנשים מייצרים כיום כמויות אדירות של תוכן, בין אם במסגרת פרטית או במסגרת העיסוק המקצועי שלהם, ואנו מאמינים כי עם העלייה ביצור התוכן עולה גם המודעות לצורך באחסון איכותי שלו. מכאן אנו מרגישים כי זהו העיתוי הנכון לשיתוף הפעולה עם בנדא ולצמיחה משותפת בשוק מוצרי ה- NAS."

אודות Synology

חברת Synology מתמחה בפיתוח וייצור פתרונות אחסון מבוססי רשת, ציוד רשת וציוד IP, תוך שימוש בטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר ובמטרה לפשט את האופן שבו משתמשים מנהלים ומאחסנים מידע בעידן הענן. Synology שואפת לסייע למשתמשים לרכז ולאחסן נכסים דיגיטליים בקלות ובמהירות, מכל מקום ובכל זמן, מבלי להתפשר על ביצועים, אמינות ומחיר משתלם, תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות.

אודות בנדא

חברת בנדא, שהוקמה בשנת 1982, היא הנציגה הרשמית והמפיצה בישראל של מותגים בינלאומיים מובילים וחדשניים, מתחומי הטכנולוגיה, ה-IT, התקשורת, ה-Gaming והציוד ההיקפי בתחום המחשוב והאבטחה, ביניהם: Western-Digital, TP-link, SanDisk, XBOX, Logitech ,Uniview ועוד רבים וטובים, תוך הובלה בעולם ההפצה, הודות למערך לוגיסטי מתקדם, ומתן דגש מיוחד לשירות, אחריות ותמיכה מקומיים, כחלק בלתי נפרד מחזון החברה.  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG