ה-UR10e יכול מהיום להעמיס 25% יותר במשקל  

ההשקה פותחת אפשרויות חדשות לשילוב הקובוט ביישומים דוגמת משטוח, אריזה והשגחה על מיכון. שילובו של הקובוט במגוון תחומי תעשייה יקל על בני אדם שעסקו במשימות הרמה מונוטוניות וחוזרות, ימנע פגיעות בריאותיות וישחרר עובדים למשימות מאתגרות יותר

תמונה - יח"צ

Universal Robots הכריזה על השקתו של קובוט ׳מתוגבר׳ בקו הרובוטים השיתופיים של החברה – ה- UR10e – המסוגל להרים אובייקטים במשקל של עד 12.5 ק״ג – ב-25% יותר מקודמו. ההשקה פותחת אפשרויות חדשות לשילוב הקובוט ביישומים דוגמת משטוח קרטונים, אריזה והשגחה על מיכון. 

״Universal Robots מחוייבת להתחדשות ולשינוי המבוססים על שיחות ופידבקים של לקוחות החברה, כמו גם זיהוי מגמות וצרכים בשוק״, אומר קים פוולסן, נשיא UR. ״לקוחות הקצה כבר שילבו מיליוני קובוטים שלנו במגוון רחב של משימות על פסי ייצור ובאתרים אחרים ועם הזמן זיהינו הזדמנויות לשימושי קובוטים  במשימות שדורשות הרמת יותר משקל. בתגובה לכך תגברנו את יכולותיו של הקובוט המצליח שלנו לעמידה ביותר עומסים ומאמץ הרמה ופתחנו בפני הלקוחות עוד כיווני שימוש״. הקובוט המשודרג אף ערוך לתאימות עם מגוון רחב של מוצרי ׳חבר-הפעל׳ שיכולים להתחבר אליו במסגרת תוכנית ה- UR+ של Universal Robots.

 

הקובוט המתוגבר – UR10e – שומר על מידותיו הצנועות של קודמו, על התכנון האינטואיטיבי המהיר, העמידות, האיכות והביצועים המוכרים, עם שינוי אחד: היכולת להתמודד עם תוספת המשקל. כך לדוגמה, הקובוט מסוגל להתגבר בקלות על משימות משטוח של קרטונים כבדים יותר והוא יכול להעמיס ולטפל בחלקי מיכון כבדים יותר. היכולות החדשות מורידות גם משקל מהכתפיים האנושיות ומקל בריאותית על העובדים האנושיים (בארה״ב לבדה, 24% מפציעות במהלך העבודה נגרמות בשל הרמת משאות כבדים). 

״בני אדם לא מתוכננים להרים משאות כבדים, שוב ושוב ושוב, אבל הקובוטים שלנו מתמודדים בקלות עם המשימות הללו. שחרור בני האדם למשימות אחרות מעלה את הפרודוקטיביות, משפר את איכות העבודה ועוזר לבני האדם לחשוב מחדש על כיצד להיות יצירתי בעבודה ״, אומר פוולסן. 

 

תמונה - יח"צ

אודות Universal Robots

 Universal Robots נוסדה בשנת 2005 מתוך רצון להנגיש את טכנולוגיית הרובוטים לכל, על ידי פיתוח רובוטים תעשייתיים קטנים, שבטוח לעבוד במחיצתם, ידידותיים למשתמש ובתמחור גמיש. מאז כניסתו לשוק של הרובוט השיתופי הראשון בשנת 2008, החברה מוכרת קובוטים בכל רחבי העולם. החברה, חלק מתאגיד Teradyne, ממוקמת בדנמרק ופעילה במגוון מדינות – כולל ישראל. בשנת 2020 הכנסות החברה עמדו על סך של 219 מיליון דולר. למידע נוסף: www.universal-robots.com

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG