שיתופי פעולה הקשורים בספורט תמיד יכולים להיות סימן וכיוון למשהו מעניין. אחד מהשיתופים האלו התרחש בכנס SEAT (ראשי תיבות של Sports & Entertainment Awards in Technology) שהתקיים לאחרונה באתר הנופש גיילורד שבטקסס

האירוע, שמטרתו לקבץ ביחד אנשי עסקים מקצועיים מעולמות הספורט והבידור, כלל שיתוף פעולה שהחל משיתוף פעולה אחר – חברת קווינס אימג'ינג, שותפתה משכבר הימים של כריסטי, עסקה בפעילות משותפת עם חברת כריסטי במהלך הכנס.

קהילת SEAT היא קהילה גלובאלית שחבריה מחפשים את את הטכנולוגיות החדשות ביותר לצרכי שידור משפיע, מעניין וזכור לצופיהם. אל אותם אנשים מצטרפים שלל שחקנים ואתלטים כדי לשפר את הטכנולוגיה וליצור כנס שבו ניתן ליצור דיון ועבודה משותפים.

בין הכלים והטכנולוגיות שכריסטי הציגה, ניתן לראות קירות וידאו לד, וגם מיפוי מקרנים, כלים אשר ייצרו את חווית הצפייה האולטימטיבית. בין לקוחותיה של כריסטי ניתן למצוא מגוון קבוצות כמו הניו יורק ניקס, וושינגטון וויזארדס, סטאנלי קאפ צ'מפיון ועוד רבים וטובים.

"אנו נרגשים להיות נותני החסות של כנס SEAT 2018 בו המשתתפים יכולים לבחון את פתרונות מסכי קיר הלד שלנו, ולראות איך הם מתאימים לכל מתחם ספורט" אמר מארק אווקרק, המשתמש כבמאי האירועים והתפאורה "לא משנה מה השטח, מיקום או גודל, לכריסטי יש את הכלים ואת הניסיון כדי לתת לצופיה את חווית הספורט האולטימטיבי".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG