חברת MSolutions הודיעה על זמינות מודול נוסף לתמיכה בשידור וידאו על גבי רשת (AV0IP), הIP-Analyzer אשר הוכרז ב-ISE. התוכנה זמינה לשימוש במכשיר הבדיקה הנייד MS-TestPro שלה. המודול החדש מעניק לאינטגרטורים ערכת כלים נוחה לבדיקת ביצועים ברשתותIP  ותאימות הרשת לשידור אופטימלי של וידאו AVoIP. 

ה-MS-TestPro  הינו ציוד הבדיקה הראשון המשלב יכולות בדיקת HDBaseT ו- AV-over-IP. מהדורת התוכנה הראשונית תואמת למתגי רשת של סיסקו, והיא מופעלת כאשר ה MS-TestPro מחובר לרשת. לקוחות יכולים להוריד את גרסת התוכנה הכוללת את IP Network Analyzer למכשירי הMS-TestPro הקיימים שלהם לניסוי מיידי של 14 יום, או לרכוש את התוכנה לשימוש קבוע.

ה- IP Network Analyzerמספק משוב מיידי ומפורט על הגדרות המתג, וכן סקירה של תנאי רשת ומספר הצרכנים המחוברים, פרמטר קריטי כאשר מחברים מספר מקורות שידור למספר מקלטים על מנת לשמור על שידור רציף ללא קיטועים. המידע המתקבל מאפשר לאינטגרטורים חיווי מהיר אם הגדרות הרשת עומדות בדרישות הביצועים של AV-over-IP וכי תצורת מתג יכולה לתמוך בשידור וידאו רציף. 

תכונות ויכולות ספציפיות כוללות:

• גילוי כישלון תצורת רשת (network configuration faults)

• זיהוי מצב יציאת הרשת (פתוח או חסום) – network port status (open or blocked) 

• זיהוי צמתים ברשת – present network nodes

• וידוי שהגדרות Multicast הרלוונטיות מופעלות כראוי

• IGMP Snooping,  כולל הגדרת VLAN ותמיכה  ב-  fast-leave.

• תאימות SNMP לשאילתות סטטוס רשת- SNMP compatibility for network status queries

 
אריאל מרקוס Media Solutions
אריאל מרקוס Media Solutions- צילום יח"צ

היכולת לבדוק HDBaseT, HDMI ו-  AVoIP במכשיר יחיד היא אידיאלית לטכנאים שמבצעים התקנות היברידיות, הן בסביבות מסחריות והן למגורים. היכולת של מכשיר אחד, לתת מענה לכלל אופציות ההתקנה הקיימות בשוק מחזק את מעמדו בכך שהוא מציע ללקוחות מכשיר בדיקת AV מודולרי יחיד עם IP, HDBaseT, HDMI ובנוסף קיים גם מודול לבדיקת איכות כבלי רשת לפי תקן IEEE 802.3BT מודול DCR.

MSolutions מעדכנת באופן פעיל את תוכנת ה- IP Network Analyzer שלה אל מול יצרניות מתגי רשת מובילות אחרות, עם צפיות לעדכונים נוספים בנושא בשבועות הקרובים. 

בדומה לכלל הדוחות שמספק ה-MS-TestPro גם ה- IP Network Analyzer מספק דו"ח בפורמט PDF המאשר את ביצועי הרשת ויכול לשמש כמסמך אישור לאיכות ההתקנה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות במייל support@m4sol.com 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG