לוחות בקרה עם 5 עד 10 כפתורים – סדרת NBP החדשה של אקסטרון (תמונה: Extron)

 

אקסטרון (Extron) הכריזה על הזמינות המיידית של לוחות בקרה חדשים שמציעים גישה אלגנטית לתפקודים שונים הקשורים לתפעול של התקני AV בארגון, ומיועדים לספק בקרות קלות לשימוש בחדר הישיבות.

הסדרה החדשה, Network Button Panels או בקיצור NPB, מכילה נכון לעכשיו ארבעה לוחות שונים: NBP 105 D – עם חמישה כפתורים גדולים, NBP 106 D – עם שישה כפתורים, 2 מהם גדולים, NBP 108 D – עם שמונה כפתורים קטנים, והאחרון הוא NBP 110 D – כמו האחרים, שמו מסגיר את מספר הכפתורים שעומד על עשרה קטנים. כל לוחות הבקרה בסדרה מציעים עיצוב בתבנית שמיועדת להכנסה לתוך הקיר, וכולם מציעים אפשרות לתאורה אחורית עבור המקשים המשובצים בהם.

הלוחות מתחברים לרשת באמצעות מחבר RJ-45 תקני, שהכבל מספק להם גם את מעט החשמל שהם זקוקים לו. הם תומכים בפרוטוקולי רשת רבים, החל מ-TCP/IP דרך SMTP ועד HTTPS ו-DHCP. לפי אקסטרון הם מיועדים לעבודה בשילוב עם בקרי IP Link Pro או עם מערכות HC 400 Series, והם ניתנים להתאמה עם בחירת אפשרויות כמו כיבוי/הפעלה של צגים, שליטה בעוצמת הקול, בחירת מבוא וידאו ועוד.

"סדרת לוחות הכפתורים החדשה שלנו Network Button Panels היא עוד דרך בה אנחנו מביאים פתרונות בקרת AV קלים ליישום ולשימוש עבור הלקוחות שלנו. לוחות חדשים אלו מאפשרים להרחיב את השליטה ברשת, ובעקרון לבטל את מגבלות המרחק בין הלוחות והמעבד הראשי", אמר קייסי הול, סגן נשיא למכירות ושיווק גלובליות באקסטרון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG