במרכז הדיון של ועידת ה  בכנס ה ISE השנתי באמסטרדם תעמוד הצגת הבינוי החכם כפתרון נרחב, אשר עתיד לשנות את מרחבי המגורים, המשרדים, ואת הנראות העירונית באופן כללי

למתעניינים בבנייה חכמה, במשרדים חכמים או בטכנולוגיות של בית חכם – ועידת ה Smart Building (בנייה חכמה) עתידה להציג את הטרנספורמציה הדיגיטלית שמתרחשת בתעשייה ומשנה את המרחבים העירוניים. הוועידה תתארח בתערוכת ה ISE השנתית אשר תתקיים באמסטרדם החל מה- 5 בפברואר 2018 ואליה צפויים להגיע למעלה מ 70 אלף מבקרים.

חברת Avixa צופה צמיחה חדה בתעשיית ה- AV

במרכז נושא הוועידה השנה יעמוד לדיון המעבר ממבנים חכמים לערים חכמות. יושב ראש הוועידה בוב סניידר הסביר: "ככל שקיימות שכבות דיגיטליות רבות יותר על אזורים וחללים אורבניים, נולדות להן גישות חדשות בנוגע לבנייה מסחרית ובתי מגורים".

הוועידה מפגישה מומחים מעולמות ה- IT וה- AV, וכן מעולמות הבנייה, האדריכלות, הניהול ומעולמות נוספים. הדיונים בוועידה עשויים להציע מבט מעמיק לתחומי הבינוי המסחרי והפרטי. משתתפי הוועידה יוכלו להתרשם מכך שהבינוי החכם אינו רק מוצר או טכנולוגיה בודדה, אלא פתרון שישנה את מרחבי המגורים, המשרדים, ואת הנראות העירונית באופן כללי.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG