מחליפים עמדות עבודה כמו גרביים ולא רוצים להשתמש בעשרות עמדות שונות לצורך שיחות וועידה? עם הפתרון של Poly תוכלו להפוך את הטלפון האישי שלכם לעמדת וועידה של Microsoft Teams  בשתי דקות. הנה חמשת הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לדעת עליה:

POLY PLANTRONICS
צילום - POLY

1.עריסה כמעט לכל מטרה

העריסה בה אתם מניחים את הטלפון מתאימה לגדלי המסכים הנפוצים וניתן להניח את הטלפון בתוכה במצב אופקי או אנכי, בהתאם לאופן בו אתם אוהבים להשתמש בו ולנהל שיחות וועידה. ניתן גם לשנות את הזווית של העריסה לצורך מניעת השתקפויות ושמירה על הפרטיות שלכם.

2.האוזניות שעל הראש שלכם כבר מספיקות

אתם יכולים אומנם לחבר כל אוזניות עם מיקרופון מובנה שיש להן יציאת USB-C וחלק מהדגמים מגיעים עם אוזניות מובנות. אבל ממש באותה קלות אתם יכולים גם להפוך כל אוזניות שתומכות ב-Bluetooth ויש בהן גם מיקרופון מובנה (99% מהאוזניות כיום) לחלק אינטגרלי מהעמדה שלכם.

3.אין סוללה? אין בעיה!

מלבד שקע ההטענה המובנה בתחנת העגינה, אתם יכולים לבצע גם טעינה אלחוטית במצב אופקי או אנכי כשתניחו את הטלפון בתוך העריסה במידה והוא תומך בטכנולוגית הטעינה האלחוטית. אם לא, תמיד תוכלו לחבר אותו עם כבל לשקע הטעינה המובנה בחלק התחתון של תחנת העגינה.

גם את האוזניות האלחוטיות אתם יכולים לטעון בדיוק באותה צורה כאשר תניחו אותן על העריסה כששקע ההטענה שלהן יושב על חיבור מיוחד המחליף את כבל הטעינה הרגיל בו משתמשים בדרך כלל.

4.אין צורך באפליקציות נוספות

מרגע שתחברו את הטלפון לעמדה, תוכלו לבחור אל מי להתקשר ואת מי להוסיף לשיחת הוועידה ממש כמו בשיחה רגילה או פשוט לחייג את המספר ישירות מהעמדה. אם אתם רוצים לשמוע מוזיקה, העמדה מתחברת לכל אפליקציות המדיה הנפוצות והמסך שלה מציג את כפתורי הניווט הנפוצים.

קיימת גם אפליקציה נלווית באמצעותה תוכלו לבצע עדכוני קושחה ולשנות את ההגדרות ביתר קלות במקום לנווט דרכן עם הכפתורים הפיזיים. 

על העמדה עצמה כבר תמצאו כפתור לספיקר, מצב רמקול, מצב אוזניות וכפתור להשתקת השיחה (Mute), כך שתוכלו לעבור ביניהם במהירות במגע אצבע. אם המודל כולל גם שפופרת, אתם יכולים להרים אותה והשיחה תועבר אליה מיד. 

5.חיבור מובנה עם Microsoft Teams

למרות שאתם לא חייבים להשתמש בה, ל-Elara 60 יש חיבור מובנה עם האפליקציה של Microsoft Teams ואפילו מקש מיוחד שיחבר אתכם ישירות לאנשי הקשר שלכם בתוך האפליקציה (תדעו שהחיבור עובד ברגע שנורית החיווי מסביבו תידלק). אם תרצו, תוכלו אפילו לקבוע ש-Microsoft Teams תהפוך לחייגן ברירת המחדל שלכם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG