שיתוף הפעולה (הכל כך טבעי) של MSolutions ו Xyte שממשיכה לפתח מודלים וערוצים לפתרון ה HaaS הייחודי שלה מניב עוד ועוד תועלות. הנה חמש מהן

ה MS Test-PRO כיכב באוליפיאדה האחרונה (תמונה - MSolutions)

תמיכת און ליין ברמה הגבוהה היותר

אריאל מרקוס, CTO בחברת MSolutions: "אנחנו מסוגלים לתת היום תמיכה משופרת למתקין בשטח. באמצעות התשתית של Xyte אנחנו יכולים "לראות" ואפילו להתחבר לטסטר, להריץ בדיקות ולסייע ב On-line למתקין שתקוע איפשהו בעולם עם בעיה שהוא לא מבין איך לפתור. כל זה קורה תודות לנתונים הזמינים לנו בזמן אמת. 

"מה שמיוחד בפלטפורמה של Xyte, בין היתר, זה ה Performance link אשר מאפשר לבחון את ביצועי איכות הקו. אנחנו יכולים, ככל שהמשתמש מבין את העוצמה של התכונה עבורו, לקבל את התמונה המדויקת באמצעות גרפים ואנליזות בענן, בדיוק כפי שהם נראים על גבי מסך הטסטר, לאבחן את כבלי ה-HDMI, לשנות רזולוציות, להריץ Certifications, לוגים וכל זה תוך חיבור מרחוק. למעשה הכל נגיש לנו כשותפים של המתקין בשטח". 

 

כל מתקין הופך למומחה במגוון רחב של תחומים

אותה שותפות באמצעות נתונים, מביאה איתה בשורה אמיתית למתקינים מכל גודל אשר אינם יכולים בהכרח להיות מומחים בשלל הטכנולוגיות; AV over IP, HDMI, HDbasT וכו'. מרקוס: "מתקינים לעיתים באים לעשות את העבודה שלהם שכוללת השחלת כבילה והתקנה. הטסטר בשילוב כל הטכנולוגיות הצמוד אליו' מאפשר למתקין לקבל אישור על איכות ההתקנה. איך? אותו מתקין פותח קריאת שירות ישירות בענן ומקבל מענה ב SLA מהיר במיוחד תוך שנתוני האמת מוצגים לפני צוותי השירות שלנו. 

"זו יכולת שמשדרגת את איכות העבודה של כל מתקין שלמעשה ניגש לביצוע המשימה עם גב של Call Center מקצועי, אבל זה רק חלק מהרווח שלו. חלק לא פחות חשוב הוא שהמתקין אינו צריך לחזור בשלב מאוחר יותר לאתר הלקוח בעקבות אי זיהוי תקלה מסוימת עם קולגה שלא היה זמין או לא הכיר אותה. השימוש בטסטר שווה למתקין הרבה מאוד כסף". 

 
אריאל מרקוס Media Solutions
אריאל מרקוס (תמונה - MSolutions

המסייעת של צוותי ההתקנה בחברות הגדולות

"חברות התקנה גדולות מעסיקות מספר צוותים. במצב שבו לכל צוות יש טסטר, יכולה החברה בקלות לרשום את כולם בחשבון אחד בענן של Xyte ולייצר העברת נתונים וידע ביניהם ובכך לעשות שימוש בניסיון הצוותי ולספק ביטחון לכל הצוותים. לדוגמא- צוות שנתקל בבעיה מסוימת בעבר יכול לתת פתרון לצוות שנמצא באותו אתגר ב Real Time ולמעשה להחליף את השירות שלנו באמצעות שיתוף צוותי". 

מערכת היחסים בין אינטגרטור לקבלן ביצוע מעולם לא היתה פשוטה יותר

"חברות אינטגרציה גדולות עושות שימוש רב בקבלני משנה לפעולות מסוימות כגון השחלת כבילה ותשתיות. היכולת המשותפת בין MS-TestPRO ל Xyte מאפשרות לאותו קבלן להציג ללקוח שלו- חברת האינטגרציה, את איכות ביצוע המשימות באמצעות דוח המהווה סרטיפיקציה, היות וכל פעילות המתבצעת בטסטר מגובה בענן. נציג קבלן הביצוע מפיק את הדוח ושולח למי שהזמין ממנו את העבודה על מנת לקבל את התשלום". 

תוספות אינסופיות של תכונות ושיפורים והכל ללא עלות

"אנחנו לא מפסיקים לשלוח נתונים ל Xyte שמקבלת ומבצעת אגרגציות ועיבודים ומחזירה יכולות חדשות בעלות ערך רב לשטח. איזה? המלצות לגבי השימוש בטסטר, אפיון תקלות, ניטור סוגי הנפילות, השוואות,  סטטיסטיקות ועוד. Xyte היא ה'עיניים' שלנו והיא מרכזת את הכל במקום אחד נגיש ונוח לשימוש, והריכוז הזה מאפשר לנו להמשיך ולפתח את המוצר ולתת את התכונות המתקדמות בחינם ובאופן שוטף למשתמשים. 

"אחת התכונות החדשות למשל מאפשרת לנו לשלוח פופ-אפ – "עליך לתקן את X ואת Y מכיוון שיש לך בעיה מסוג Z". יחד עם Xyte אנחנו הופכים להיות שותפים אמיתיים של הצוותים בשטח וזו רק ההתחלה". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG