בין האפליקציות ופלטפורמות הווב הפופולאריות ניתן למצוא את Trello,Mira ובוטים של Slack

תמונה - אתר Bluejeans

כל מי שמתעסק עם מערכות  AV ומערכות לניהול שיחות וועידה יודע שאחד הנושאים הבעייתיים ביותר הוא כל נושא החיבור בין הפלטפורמות השונות. "בלוג'ינס" של ענקית התקשורת האמריקאית Verizon היא אולי לא אחת מן הפופולריות ביותר בישראל, אך היכולת שלה להתממשק מול מערכות אחרות דרך API (ממשק למתכנתים) הופכת אותה למתחרה ראויה. 

בסך הכול מונה רשת האינטגרציות הרשמית כ-25 פלטפורמות ווב ואפליקציות, בין היתר עם מיקרוסופט, פייסבוק וגוגל. הנה 5 אינטגרציות מעט פחות ידועות ששווה להכיר.

Splunk– "ספלנק" היא מערכת המאפשרת לאתר מידע וליצור ממנו שלל גרפים, התראות ודוחות. האינטגרציה החדשה מאפשרת למומחי IT לפקח על המידע שיוצא מתוך מרכז הפיקוד של "בלוג'ינס".

Trello– "טרלו" היא מערכת לניהול משימות בין צוותים העובדת על פי שיטת הכרטיסיות בה לכל פרויקט קיים אוסף פרטי של כרטיסיות אליו ניתן להקצות משתמשים מסוימים. האינטגרציה המשופרת בין הפלטפורמות מאפשרת להטמיע שיחות וועידה ישירות בתוך הכרטיסיות.

Hugo Teams – מדובר במערכת לניהול משימות עם צוותים קטנים או גדולים שעובדת באמצעות רישום הערות (Notes) על גבי לוח השנה. המערכת נחשבת לפשוטה מאוד לשימוש ולמעשה יש לה גם מודל חינמי נדיב למדי. האינטגרציה עם Bluejeans מאפשרת לפתוח שיחות וועידה עם עוד משתמשים או לגשת לשיחות מוקלטות שמאוחסנות בענן, כל זאת מתוך המערכת עצמה.

My Ally – My Ally היא מערכת לגיוס עובדים באמצעות בינה מלאכותית ונועדה לעזור בגיוס מהיר ומדויק יותר של עובדים. האינטגרציה החדשה עובדת בצורה מתוחכמת למדי ולמעשה שולחת הזמנה לפגישה וירטואלית עבור המועמד עם מראיין שהוא למעשה בוט מבלי שהמועמד בהכרח יידע זאת. 

בוט פגישות (Meeting Bot) של Slack – מי שעושה כבר שימוש בבלוג'ינס יכול להשתמש בבוט המיוחד על מנת לקבוע פגישות ולחפש חדרי ישיבות פנויים ישירות מתוך מערכת ניהול המסרים וההודעות של Slack.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG