המסורת של חברת ארגוקום- 'לראות ולהראות' בתחום התקשורת, נמשכה עם הצגת קווי המוצרים החדשים ללקוחות סופיים ושותפים עסקיים בכנס הטלקו השנתי של ליאור לוריה

חברת ארגוקום מציגה זו השנה השישית ברציפות בכנס הטלקו אשר נערך בפתח תקווה במטרה לחשוף את קווי המוצרים המעודכנים ביותר של היצרניות המובילות בעולם. 

הכנס המארח מאות משתתפים מדי שנה, מרכז את עולם המוקדים אשר מאמץ תפישות ושינויים טכנולוגיים כל העת, במטרה לשפר תוצאות באמצעות יישום כלים טכנולוגיים  ייעודיים. 

בארגוקום רואים את האירוע כבעל חשיבות גבוהה ונציגי החברה הבכירים נכחו על מנת להציג את הפתרונות החדשניים. 

אבי לוי, סמנכ"ל המכירות של ארגוקום: "כמפיצים בלעדיים של המותג 'ילינק' המוביל, הצגנו פתרונות וידאו ומערכות ניהול חדרי ועידה- ה VC800, את פתרון ה USB vc  AVER 520, אשר מתחרה במערכות טירו של פוליקום ולוגיטק 3000, הליין החדש של ילינק T54/T40G, מערכות ראש מקצועיות אשר מאפשרות שימוש חוטי או אלחוטי בטכנולוגיית BT לצד מערכות ראש 'כפולות' הכוללות אטימה מוחלטת למוקדים רועשים, מערכות דלת דורפון NISTA 3940 ACR  הכוללת תמיכה בוידאו וקריאת כרטיסים, מוניטור לבקרת כניסה IP שגם הוא כולל וידאו. העולם עובר לוידאו".

ארגוקום הציגה גם מרכזיות אשר תומכות בעד 2000 שלוחות, פתרונות ניהול חדרי ישיבות וחדרי בקרה (עד 100 חדרים בו זמנית), פתרון VM מלא כולל תמיכה בענן וכמובן פתרונות ההקלטה למוקדים ולסמארטפונים והקלטת סלולר הכוללת תיעוד אסמסים. 

בכנס אף הוצג שיתוף פעולה של מערכת ההקלטה מבית ארגוקום- ה CQ, עם חברת VOICESENS המאפשרת זיהוי ואינדוקס של לקוח הקצה על פי אלגוריתם ייחודי. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG