משפחת מאריכים ומפצלים חדשה עם טווח של עד 38 מטרים (תמונה: Tripp Lite)

 

טריפ לייט (Tripp Lite), יצרנית פתרונות קישוריות, הכריזה על סדרה חדשה של מאריכי אות לשימוש בתעשיית ה-proAV. המשפחה החדשה, B127, מוצגת על ידי החברה כחלופה זמינה ויעילה יותר מבחינה כספית לשימוש בסיבים להארכת טווח אותות באבחנה של עד 4K ובקצב רענון של 60 הרץ. הסדרה מעבירה אותות וידאו/אודיו באמצעות כבלי Cat 6 ומציעה תמיכה בתצוגות HDR.

לפי החברה הסדרה תומכת בהארכת אות למרחק של עד כ-38 מטרים (125 רגל) מהמקור, ולא משנה אם מדובר בנגן מדיה, מחשב נייד, מזרים מדיה או כל מקור אחר תוך שימוש, כאמור, בכבלים שנוחים יותר להתקנה מבחינה כלכלית ועם תמיכה בטכנולוגיית PoC שמאפשרת העברת חשמל באמצעות הכבלים ללא צורך בכבל מתח נוסף.

סדרת B127 מציעה גם אפשרות לפצל אותות עם חיבורים למפצלים נוספים, עם תמיכה בדגימת 4:4:4, עם תמיכה באודיו ברמה של עד 7.1 ערוצים, ועם עמידה בתקני HDMI 2.0 ו-HDCP 2.2. בנוסף היא מוצעת עם חיבור HDMI ל-HDMI און עם חיבור DisplyPort ל-HDMI.

"היכולת להשתמש בכבלי Cat6 כדי להאריך אותות 4K בקצב 60 הרץ מקטין באופן משמעותי את עלויות ההתקנה. בנוסף, היכולת לפצל את האות לעד ארבעה מסכים יכול לפשט באופן משמעותי את ההתקנה", אמר דוויויד פוזנר, מנהל שיווק מוצרי קישוריות בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG