יאמהה (Yamaha) הודיעה כי מאמצת את תקנון מוצרי ה-AV של דנטה (Dante) כדי לייצר התקני AVoIP חדשים עבור שוק ה-proAV. לפי החברה המהנדסים שלה כבר עוסקים בתכנון של מוצרים המבוססים על מוצרי ה-Dante AV שהוכרזו לאחרונה בידי אודינייט (Audinate), כשסדרת המוצרים הראשונה עמה מתכוונת יאמהה לצאת לשוק מתרכזת בהפצה של אותות וידאו ואודיו בתוך זירות גדולות, וזאת תוך שמירה מלאה על סנכרון התכנים בכל רחבי המתקן.

עוד מסרה יאמהה כי היא משתפת פעולה עם אודינייט שנים רבות בתכנון ובייצור של מתגים, מעבדים ומוצרי PoE, כך שהבחירה הייתה טבעית, גם בגלל שמדובר בטכנולוגיה שמבחינתה הינה פורצת דרך ומספקת פתרון זמין וגמיש לשילוב שידורי וידאו וניתוב באמצעות רשתות דנטה קיימות, המציעות רוחב פס של 1 גיגה-ביט, וכן בזכות היכולת לסנכרן באופן מדויק לחלוטין את אותות האודיו והווידאו אחד לשני.

יאמהה תשתמש בחבילת הפיתוח Dante A/V Product Design Suite עם יכולת תמיכה בדגימות 4:4:4 בקצב 60 הרץ ותמיכה בקידוד JPED2000.

"שיתוף הפעולה הועיל מאוד ליאמהה. השימוש בפתרון רשת שלם עם תמיכה מסחרית מעניק ללקוחות פתרון אמין ואנו מצפים לנצל את יתרונות המומחיות של אודינייט ברשתות דיגיטליות ומאמינים ש-Dante AV תספק את אותן תועלות לרשתות וידאו בתעשיית ה-proAV", ציין יושי צוגווה, מנכ"ל בכיר בחטיבת עסקי האודיו של החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG