הדוכן של סמסונג בתערוכת InfoComm 2019 (תמונה: Samsung)

 

סמסונג (Samsung) הציגה בדוכן הגדול שלה בתערוכת InfoComm 2019 את The Wall Luxury הגרסה החדשה של מסך המיקרו-לד מתוצרתה. לפי החברה עם הגרסה החדשה של תצוגה זו, ניתן לבנות כל גודל מסך בכל יחס כמעט, כך שיתאים לכל סביבה בה נדרשת הצבת המסכים ולהבטיח בכל מקרה תצוגה באיכות גרפית גבוהה במיוחד.

החברה שילבה במסך בינה מלאכותית בדמות מעבד Quantum Flex שהוא מנוע שאמור להתאים את איכות התמונה סצנה אחר סצנה, בהתאם לתצוגה, וכן לבצע התאמה של הרזולוציה המקורית של התוכן המוצג לרזולוציה המרבית של המסך שבפני עצמו מציע בהירות של 2,000 ניט וקצב רענון של 120 הרץ.

לפי סמסונג, The Wall Luxury היא תצוגה שמתאימה לשימוש בכל סביבת תאורה, כולל הבהירות והמוארות ביותר, וכאמור כל לקוח יכול להגדיר בעצמו את התצוגה שהוא רוצה, כל עוד בארנק שלו יש מספיק כסף – החל מגודל של 73 אינץ' ברזולוציית 2K ועד גודל של 292 אינץ' ברזולוציה של 8K. בכל מקרה מדובר בתצוגה על גבי מסך מלא ללא מסגרת ובעובי של כ-30 מ"מ בלבד לכל היותר.

"במשך תריסר החודשים האחרונים עקבנו מקרוב אחר מגמות העיצוב והטכנולוגיה כדי לעצב את הפיתוח של The Wall Luxury. יצאנו ליצור מוצר שאין דומה לו – שתואם את סגנון החיים והטעם של אלו שמחפשים אחר החוויות הוויזואליות האקסקלוסיביות ביותר", אמר מארק רוויקץ, סגן נשיא לשיווק מוצרים בסמסונג אמריקה.

סמסונג תתחיל להציע בפועל למכירה את The Wall Luxury החל בחודש הבא, והיא מספרת על זמן חיים של 100,000 שעות, וכן על אפשרות להתאים מסביב למסך מסגרת דקורטיבית שתתאים לעיצוב.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG