פגישת Rooms של זום עם הרמקול החכם של יאמהה (תמונה: Business Wire)

 

יאמהה (Yamaha) הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם מפתחת התוכנות לניהול ישיבות זום (Zoom). מערכת הרמקולים החכמה של החברה, Yamaha YVC-1000 – בחיבור USB או בלוטות' – עברה את תהליך האישור של זום ואושרה לשימוש שוטף עם תוכנות החברה, ובעיקר עם Zoom Rooms.

"זום היא ללא ספק פלטפורמת תקשורת הווידאו הנבחרת כיום, וביחד, כמובילים בתחום התקשורת האחודה אנחנו ממוקדים במשימה שלנו לעזור לארגונים ליצור פגישות שלא רק נשמעות נהדר אלא גם קלות להפעלה. אישור זה הוא חלק מההבטחה המשותפת והוא המשך לשיתוף הפעולה הממושך שלנו עם זום. המשתמשים יכולים להיות בטוחים שפתרון הדגל שלנו, Yamaha YVC-1000, יעבוד יחד עם Rooms כחבילה אחת מאוחדת", אמר טאטסויה יומאו, מנכ"ל חטיבת התקשורת האחודה ביאמהה.

Yamaha YVC-1000, שכאמור יכול להתחבר באמצעות חיבור USB או בלוטות' בסגנון חבר והפעל, מיועד לפי יאמהה לשימוש בחדרי ישיבות בינוניים עד גדולים, כולל חדרים המשמשים למספר תפקודים. מדובר בפתרון המכיל בתוכו מיקרופון חכם לצד יחידת רמקולים בטווח מלא, והוא מיועד להצבה בסמוך לתצוגה. ניתן ליצור שרשור של עד חמש יחידות Yamaha YVC-1000 כדי להתאים למבני שולחן שונים ולישיבות שמכילות עד 40 אנשים. בנוסף ניתן לצמד אליו שני רמקולים חיצוניים וכן מערכות מיקרופונים שונות.

"עם המומחיות של יאמהה בתחום האודיו, YVC-1000 יעזור לנו להביא שיתוף פעולה יותר חזק ובר התאמה כדי לספק חוויה טובה יותר ללקוחות של זום", הוסיף אריק יו, מנהל שותפויות חמורה בזום.

עדכון הקושחה עבור Yamaha YVC-1000, שיאפשר את השילוב החלק עם Rooms, יסופק בחינם החלק בינואר 2020 באתר של יאמהה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG