Studio X 30 ו-X50 החדשים יספקו חוויית Zoom Rooms ללא צורך במחשב חיצוני (תמונה: Poly)

 

פולי (Poly) חשפה משפחה חדשה של התקנים עצמאיים לתפעול Rooms של זום (Zoom). מטרתם של התקני ה-Studio X היא לפשט את ביצוע ועידות הווידאו. מדובר בהתקנים עצמאיים שאינם זקוקים למחשב חיצוני לתפעול החדר, והם גם מגיעים עם היכולות החדשות Poly MeetingAI שנועדו לספק אודיו ווידאו באיכות מתקדמת על ידי שימוש בלימוד מכונה ובינה מלאכותית.

המשפחה החדשה מורכבת בינתיים משני התקנים: Studio X 30 ו-Studio X 50 ולפי החברה זה אומר שניתן לפרוס בקלות את Rooms בחדרי פגישות בכל הגדלים, מפינות היוועדות ועד חדרי הנהלה, ולאחר מכן לנהל אותם ולהשתמש בהם באותה קלות, תוך שמירה על איכות ארגונית נדרשת. היכולות של MeedtingAI אמורות לעזור להפחית רעשים סביבתיים בכדי להתמקד בקולו של הדובר – רעשים הנובעים מהקלדה, נפילת עט או פתיחת עטיפה מרשרשת של סוכריה יושתקו כמעט לחלוטין. בנוסף, החברה מבטיחה איכות וידאו שמאפשרת למשתמשים מרוחקים לראות לפרטי פרטים את הנעשה בחדר הישיבות מבלי שיש צורך ברמה המקומית להשתמש בשלט רחוק או לשנות הגדרה כלשהי.

"אנחנו כל הזמן מחפשים לקדם את הדרך בה אנשים עובדים, וזה אומר לגרום לכך ששיתוף הפעולה יהיה הרבה יותר פשוט – תוך שכל אחד בוחר את התוכנה אותה ירצה ליישם. קו המוצרים החדש שלנו תוכנן כדי לפשט באופן דרמטי את החוויה. המטרה היא לאפשר למשתמשים להיכנס לחדר הישיבות ולהתחיל את הישיבה באופן מיידי ובקלות", אמר ג'ו ברטון, נשיא ומנכ"ל ביצועי בפולי.

Studio X30 מתאים למשרדים קטנים ולחדרי היוועדות עם תמיכה בווידאו באיכות 4K ועם יכולת מובנית לשיתוף תכנים באופן אלחוטי. Studio X50 הוא ההתקן הגדול יותר מבין השניים עם טווח קליטה גדול יותר ועם רמקולים גדולים ואיכותיים יותר לשימוש בחדרי ישיבות בינוניים ומעלה. בנוסף הוא תומך באפשרות לחבר מסכים כפולים לשימוש בחדרי ישיבות גדולים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG