להשתמש בהתקני HDMI בתשתית DisplayPort עם AC-CONVERT-HDDP (תמונה: AVpro Edge)

 

לפעמים, במסגרת עבודת האינטגרציה זקוקים לפתרונות פשוטים יחסית כדי לספק מענה ספציפי ביותר. ה – AC-CONVERT-HDDP של AVpro Edge הוא אחד מהכלים הללו בדיוק. מדובר בממיר אות שמאפשר חיבור של מכשירים שהפלט שלהם מבוסס על HDMI לתשתיות רשת המבוססות על חיבורי DisplayPort מהירים.

לפי החברה AC-CONVERT-HDDP יכול להמיר אות HDMI 2.0 ברוחב פס של 18 גיגה-ביט/לשנייה, באבחנה של 4K60 ועם דגימת כרומה של 4:4:4 לאות DisplayPort 1.2 ששומר על רוחב הפס של 18 גיגה-ביט/לשנייה וכך שומר על יציבות האות – ולמעשה על יציבות התוכן המוצג, גם בעת שימוש במקורות 4K מעודכנים, ללא חשש לגבי תקורת נתונים. ההתקן מציע תמיכה מלאה ב-HDR, ולמעשה גם יכול לשמש לצורכי הפצה מכיוון שהוא מצויד בשתי יציאות DisplayPort.

ל-AC-CONVERT-HDDP יש דיוקן צר ועיצוב מינימליסטי שמאפשר להתקין אותו כמעט בכל מקום, ללא צורך בהכנות מיוחדות מראש. בחברה מספרים שהוא מתאים, לדוגמה, לעבודה בסביבות בית חולים בהם כבר רוב המוניטורים מגיעים עם כניסות DisplayPort בלבד. דוגמה נוספת שהם מספקים הן תצוגות מסחריות שאינן מצוידות בכניסות HDMI, וכן חדרי ישיבות ומרחבי התוועדות שמסתמכים על מקרנים שמצוידים בכניסות DisplayPort.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG