Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית כבר ביקרתם בארגז החול של אודי?
    VR

    כבר ביקרתם בארגז החול של אודי?

    הילה צור שינזיBy הילה צור שינזי19 ביולי 2018Updated:20 ביולי 2018אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    שוק הפרמיום הוא מהקשוחים ביותר בעולם המכירות, וכאשר ההיצע רחב, הביקוש קטן והספירה נעשית ביחידות בודדות, אין מנוס מלהעמיק את האחיזה בתודעת הלקוח, ולגייס אותו אפילו יותר אל המותג. כיאה למותגי פרמיום שמתחרים על לקוחות מחוזרים, "אודי" מגייסת לשורותיה של משקפי המציאות המדומה, ומכניסה את המשתמשים הסופיים שלה לארגז החול. קייס סטאדי של אחד מהמהלכים השיווקיים החכמים ביותר שנעשו לאחרונה

    ביקרתם באוסלו נורבגיה לאחרונה, או מתכננים לעשות זאת? אנו מציעים לכם לבקר במרכז השירות והמכירה של אודי, שם תוכלו להתיישב בכיסא ולהרכיב את משקפי המציאות המדומה ולהתנסות באחד מהטרקים היותר מלהיבים עם רכבי ה 4X4 של המותג.

    חווית "ארגז החול" של אודי שנהגתה על ידי סוכנות פרסום מקומית היא למעשה הגשמה של חלום ישן, להפוך זירת ילדות מוכרת לחווית מציאות מדומה, שמקפיצה את האדרנלין. המשתתפים המגיעים לסניף הדגל של אודי באוסלו, יכולים ליצור לעצמם מסלול אתגרי ולחוות אותו באופן ממשי. 

    כיצד? 

    הטכנולוגיה הספציפית, שיושמה במשקפי המציאות הרבודה של אודי עבור החוויה, מבוססת על מאגר מידע של 200,000 נקודות שצולמו בארגז חול אמיתי על ידי מצלמת אינפרה אדום, ומהוות את הבסיס לחוויה הווירטואלית, כך שתוכלו להרגיש כל "במפר", עליה או פיתול. האטרקציה נועדה לדמות את החוויה המוצעת בנהיגה באודי Q5, דגם הקוואטרו (הנעה כפולה 4X4), תוך שחזור מלא של סביבת הנהג והסאונד שמפיק המנוע. 

    טומי ג'נסן, מנהל השיווק של אודי בנורבגיה מציין, שחווית "ארגז החול" נועדה לילדים ומבוגרים כאחד, והיא מעניקה פלטפורמה להדגמת היכולות של אודי Q5 קוואטרו באווירת משחק חוויתי.

    להעניק ללקוח שלכם חוויה אינטראקטיבית

    אין ספק שכל תעשייה יכולה להפיק תועלת רבה ביצירת מעורבות גבוהה וחיבור למותג על ידי שימוש בטכנולוגיית מציאות מדומה. רשתות אופנה תוכלנה להלביש וירטואלית, רשתות לעיצוב הבית כגון מותגי ריהוט, צבע, אקססוריז ועוד, מציבות מודלים גולמיים ומזמינות את הלקוחות שלהן לחוויה וירטואלית ייחודית, ומה דעתכם לשמור על הבריאות (והמשקל) תוך ניצול שיתוף פעולה בין רשתות מזון ודיאטנים אשר יציעו יחד תפריטים וירטואליים יומיים המורכבים מקניה בריאה וממוקדת?!   

    מציאות מדומה בשירות השיווק והפרסום, מסייעת לספקיות להעמיק את הקשר עם הלקוח באמצעות מעורבות גבוהה עם המותג, ובכך מסייעת להגדלת המכירות.

     
    אודי מכירות מציאות מדומה רכב
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleשבירת החומות: הענקית הסינית יילינק מכרה כבר יותר מ-15 מיליון מוצרים
    Next Article פוליקום ומיקרוסופט מרחיבות את שיתוף הפעולה דרך Microsoft Teams
    הילה צור שינזי

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    חביבת הקהל – זום מככבת בדו״ח גרטנר לשנת 2025

    קרא עוד

    כך תהפכו את חדרי הישיבות לחכמים, פשוטים ויעילים יותר עם המסכים של סמסונג

    קרא עוד

    Humly משדרגת את סביבת העבודה: מוסיפה תמיכה חכמה בחיישנים ויכולות אנליטיקה מתקדמות

    קרא עוד

    Philips  משיקה את-  Evnia 25M2N5200U מסך חדש לגיימינג תחרותי

    קרא עוד

    סכנה ברשת: פערי אבטחה מעצימים את סכנות הסייבר המאיימות על רשתות דור 5

    קרא עוד

    HPE מציגה הרחבה לפתרון ניהול הרשת וענן פרטי וירטואלי חדש 

    קרא עוד

    המקרנים של Barco בחוזה מהסרטים

    קרא עוד

    התוצאות הכספיות של אברא בשנת 24 התפרסמו והן.. 

    קרא עוד

    הרבה יותר מ ProAV  – מתחם הספורט בתערוכת ISE 2025 הוא רמז ל…

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.