שוק הפרמיום הוא מהקשוחים ביותר בעולם המכירות, וכאשר ההיצע רחב, הביקוש קטן והספירה נעשית ביחידות בודדות, אין מנוס מלהעמיק את האחיזה בתודעת הלקוח, ולגייס אותו אפילו יותר אל המותג. כיאה למותגי פרמיום שמתחרים על לקוחות מחוזרים, "אודי" מגייסת לשורותיה של משקפי המציאות המדומה, ומכניסה את המשתמשים הסופיים שלה לארגז החול. קייס סטאדי של אחד מהמהלכים השיווקיים החכמים ביותר שנעשו לאחרונה

ביקרתם באוסלו נורבגיה לאחרונה, או מתכננים לעשות זאת? אנו מציעים לכם לבקר במרכז השירות והמכירה של אודי, שם תוכלו להתיישב בכיסא ולהרכיב את משקפי המציאות המדומה ולהתנסות באחד מהטרקים היותר מלהיבים עם רכבי ה 4X4 של המותג.

חווית "ארגז החול" של אודי שנהגתה על ידי סוכנות פרסום מקומית היא למעשה הגשמה של חלום ישן, להפוך זירת ילדות מוכרת לחווית מציאות מדומה, שמקפיצה את האדרנלין. המשתתפים המגיעים לסניף הדגל של אודי באוסלו, יכולים ליצור לעצמם מסלול אתגרי ולחוות אותו באופן ממשי. 

כיצד? 

הטכנולוגיה הספציפית, שיושמה במשקפי המציאות הרבודה של אודי עבור החוויה, מבוססת על מאגר מידע של 200,000 נקודות שצולמו בארגז חול אמיתי על ידי מצלמת אינפרה אדום, ומהוות את הבסיס לחוויה הווירטואלית, כך שתוכלו להרגיש כל "במפר", עליה או פיתול. האטרקציה נועדה לדמות את החוויה המוצעת בנהיגה באודי Q5, דגם הקוואטרו (הנעה כפולה 4X4), תוך שחזור מלא של סביבת הנהג והסאונד שמפיק המנוע. 

טומי ג'נסן, מנהל השיווק של אודי בנורבגיה מציין, שחווית "ארגז החול" נועדה לילדים ומבוגרים כאחד, והיא מעניקה פלטפורמה להדגמת היכולות של אודי Q5 קוואטרו באווירת משחק חוויתי.

להעניק ללקוח שלכם חוויה אינטראקטיבית

אין ספק שכל תעשייה יכולה להפיק תועלת רבה ביצירת מעורבות גבוהה וחיבור למותג על ידי שימוש בטכנולוגיית מציאות מדומה. רשתות אופנה תוכלנה להלביש וירטואלית, רשתות לעיצוב הבית כגון מותגי ריהוט, צבע, אקססוריז ועוד, מציבות מודלים גולמיים ומזמינות את הלקוחות שלהן לחוויה וירטואלית ייחודית, ומה דעתכם לשמור על הבריאות (והמשקל) תוך ניצול שיתוף פעולה בין רשתות מזון ודיאטנים אשר יציעו יחד תפריטים וירטואליים יומיים המורכבים מקניה בריאה וממוקדת?!   

מציאות מדומה בשירות השיווק והפרסום, מסייעת לספקיות להעמיק את הקשר עם הלקוח באמצעות מעורבות גבוהה עם המותג, ובכך מסייעת להגדלת המכירות.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG