ככל שהזמן עובר, אתגרי ויסות הקול בחלל עולים, הדרישה לטכנולוגיה מדויקת הופכת להיות חלק בלתי נפרד מעסקים, שחושבים רחוק, ועובדים באופן גלובלי, ילינק מפתחת מערכות אודיו ווידאו לחדרי ישיבות ווידאו קונפרנס, שמצטיינות בערכי חדשנות ואיכות גבוהה במיוחד. מאז היווסדה מכרה מעל 15 מיליון אמצעי תקשורת ביותר מ100 מדינות ברחבי העולם. איך היא עשתה זאת? 

"אנו מחברים אנשים בעולם, מאזורי זמן שונים, מרחבים אחרים ושפות זרות, הערך החשוב ביותר מבחינתנו, הוא לספק חווית משתמש טובה וידידותית", מצהיר מנהל המוצר של ילינק, אלווין לאיו.

כיצד ניתן להגדיר חוויה טובה וידידותית למשתמש? 

חוויה ידידותית למשתמש אינה רק היכולת לתפעל באופן פשוט את המכשיר, אלא לקבל אותו מותאם לצרכים של המשתמש מהרגע הראשון, ללא צורך בשינוי פרמטרים או הגדרות. בילינק מאמינים שבאופן הזה המשתמשים יאמצו מהר יותר את הטכנולוגיה ובתכיפות גבוהה יותר.  

"בעשור האחרון, יצרה ילינק מערכות ווידאו ואודיו מהטובות ביותר, כאלו המצליחות לשמור על איכות קול, להפחית רעשי רקע ולאפשר לעשרות ואף מאות משתמשים להתחבר לחדר אחד, לאמץ את הממשק הלומד של הפתרונות ולהרגיש ביטחון", מהנדס התוכנה של ילינק נוווין יו. 

"בהיבטי החומרה, חווית המשתמש תבוא לידי ביטוי באיכות הקול בחדרי הישיבות, ובאיזון בין "סביבות רעש" שונות, שמתחברות יחד תוך התאמה לדרישות המחמירות של השוק", מציין וואו ואנג, מהנדס חומרה בילינק.

  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG