ארגון איחוד הצלה, שבשגרת היומיום עוסק בהצלת חיי אדם, הוביל מהלך של חיזוק מערך אבטחת המידע שלו באמצעות Matrix 2BSeucre, חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס. הארגון ייעזר במרכז ניטור פעולות אבטחת המידע והסייבר של Matrix 2BSeucre, ה-CSOC, אשר מספק שירותי אבטחת מידע מנוהלים (MSSP). פרויקט הטמעת השירותים הללו ארך כחודשיים, ושיתוף הפעולה בין החברות החל לפעול באופן רשמי בחודש ינואר האחרון. 

מתוך חמ"ל ה-SOC מימין לשמאל: גיא טהורי – ראש צוות שירותים מיוחדים ב-Matrix 2BSeucre, יוסי ביבס – מנהל מחלקת MSSP ב- Matrix 2BSeucre וגיא לוי, מנהל אגף מערכות מידע באיחוד ההצלה. קרדיט: יח"צ Matrix 2BSecure

באמצעות מערך ה-CSOC תספק 2BSecure לאיחוד הצלה שירותי איתור, ניטור וניהול אירועי אבטחת מידע (SIEM SOC) בזמן אמת סביב השעון 24/7, תוך שימוש במערכות מודיעין, פורנזיקה ואוטומציה. מערך ההגנה, אשר מאויש על ידי אנליסטים ומומחי אבטחת מידע, מאפשר לארגון להגן על המערכות הקריטיות וסביבת הליבה שלו באמצעות שימוש במגוון מערכות מתקדמות בחזית הטכנולוגיה, המתריעות מפני אירועי אבטחת מידע ומתקפות סייבר ומטפלות בהן באופן מיידי. 

גיא לוי, מנהל אגף מערכות מידע באיחוד הצלה, התייחס לשדרוג ההיבט האבטחתי של הארגון ואמר: "כחלק מהרצון שלנו להעלות את רמת ההגנה ויכולת הניטור של מתקפות סייבר, לצד יצירת יכולות מוכנות גבוהה ותגובה מהירה באירועי אמת, הוחלט לאתר חברה שתוכל לתת לארגון מענה בנושאים הללו, עם התמחות בתחום SIEM SOC מנוהל. לאחר שבחנתי מספר לא קטן של חברות בתחום והתייעצתי עם מומחים בנושא, התברר כי הבחירה בחברת Matrix 2BSeucre היא הפעולה הנכונה ביותר עבור הארגון שלנו. לאחר ביצוע משותף של אפיון מפורט של הצרכים ומעבר על טיוב החוקים הרלוונטיים שלפיהם עלינו לפעול, התברר לנו כבר בתחילת הדרך, ובוודאי עכשיו, שאנחנו עובדים עם צוות מקצועי ואיכותי שיכול לסייע לנו לשמור על הרציפות התפעולית של הארגון ולהמשיך להציל חיי אדם ללא מגבלות סייבר".

יוסי ביבס, מנהל מחלקת MSSP ב- Matrix 2BSeucre, אמר: "איחוד הצלה הינו ארגון מאוד מיוחד מבחינת מבנה מערכות המידע שלו, שהן כמובן קריטיות בתרומה שלהן להצלת חיי אדם. במסגרת הפרויקט המשותף השקענו מאמצים רבים בשלב האפיון בכדי להבין מה הם הנכסים החיוניים של הארגון ובנינו תוכנית פעולה שתיתן מענה גם לאיומי אבטחת מידע וגם תספק נראות מקסימלית לאיומים אופציונליים ולגורמים שמובילים את הארגון, בכדי לקבל החלטות נכונות בזמן אמת".

 
Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG