רגע לפני תערוכת ISE פגשנו את ארז פז, מנכ"ל החברה ואת יואב גן-מור, מנהל המכירות של 

מחלקת המולטימדיה, לשיחה קלה על טכנולוגיות ומגמות בשוק

חברת AVCOM מנהלת שלוש חטיבות עיקריות: Broadcast , HLS- Home Land Security  ו Multimedia. החברה מספקת פתרונות אודיו-ויזואליים מקצועיים ואלגנטיים.

אסטרטגיית החברה היא ייצוג מותגים טכנולוגיים באופן בלעדי, דבר המאפשר לה להיות 'שקופה' מול נציגי היצרניות ובעיקר להשקיע את האנרגיה הדרושה על מנת לכסות באופן יסודי את השוק- פריבילגיה של מותגים  בעלי מוניטין טוב לאורך שנים. 

ארז פז, מנכ"ל AVCOM
יואב גן-מור, מנהל מכירות מולטימדיה

ארז פז, מנכ"ל החברה:  "ISE  היא הזדמנות נהדרת עבורנו להציג יכולות  של היצרניות אותן אנו מייצגים בישראל, באמצעות חשיפת הלקוחות והיועצים לטכנולוגיות חדשניות פורצות דרך.

בנוסף הוועידה מאפשרת לנו לפגוש את נציגי היצרניות, ללמוד ולהתעדכן על המגמות הקרבות, ולזהות הזדמנויות טכנולוגיות ועסקיות חדשות".

נציגי AVCOM יפגשו ב ISE את הלקוחות והיועצים וילוו אותם בחשיפתם להיצע שיוצג בביתני היצרניות השונות. זאת במטרה לשמר יכולת של Freedom Of Choice המאפשר ללקוחות החברה בחירת הפתרון האופטימלי ממגוון הטכנולוגיות ורמות המחיר. AVCOM מקפידה לאפשר ללקוחותיה בחירה מיצרניות שונות בגישת cherry picking, לפיה הלקוח יכול ליהנות מהמיטב של כל יצרן בהתאם לתקציבו, וזאת תחת האחריות המקצועית של AVCOM לפתרון מבחינה טכנולוגית. כמובן שלקוחות החברה נהנים מפתרונות End to end.

דוגמא לפתרון כזה אשר יוצג ע"י חברת SONY, הינו ה TEOS המספק ניהול ושליטה מלאים עבור מערך המולטימדיה ובכלל זה: מסכים, מצלמות, חדרי ישיבות , תכנים ממקורות שונים , שילוט דיגיטלי (digital signage ), ניהול חדרי ישיבות ועוד.

 

יואב גן-מור, מנהל מכירות במחלקת המולטימדיה מוסיף: "כספקית טכנולוגיות בעלת חלק נכבד ב'חינוך' השוק בישראל, AVCOM מקפידה להיות חלוצה ולהנגיש את הטכנולוגיה  ליועצים, למתכננים וללקוחות, לעיתים עוד בטרם הם יודעים על קיומה. סל הפתרונות  האיכותי של החברה לצד הפעילות המגוונות והמקצועיות שהחברה מקיימת, מאפשרים לנו גישה ייחודית ויצירתית. כמובן שגם הדיאלוג הקרוב ליצרניות מסייע להביא פתרונות מנצחים.
אנו מאמינים גדולים במגמת AV OVER IP בעיקר כיתרון אדיר ללקוח. AVCOM לוקחת חלק ניכר במהפכה, והצלחה מבחינתנו בISE הקרוב תהיה שימור הקשר עם היצרניות והלקוחות הקיימים, ובמקביל איתור והפצה של יצרניות נוספות המספקות פתרונות של וידאו AV OVER IP, במחיר אטרקטיבי עם טכנולוגיה אמינה". 

יש ללחוץ על כפתור העריכה כדי לשנות את הטקסט הזה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי צש בליא, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

Share.

Comments are closed.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG