מרכז הכנסים והאימונים של חברת התעופה הלבנונית Middle East Airlines ממוקם תחת כיפה ענקית ושטחו כ-475 מטרים ריבועיים, כאשר גג הבניין  בו הוא ממוקם מגיע בשיאו ל-19 מטר…על פי גורג'ס טאבט מחברת האינטגרציה הלבנונית AMAC,  הנתונים האלו הציבו אתגר לא קטן מבחינה אקוסטית וגם הנתונים ההתחלתיים של 25-30 שניות הדהוד לא היו מעודדים

תמונה- יח"צ

היחסים של ישראל עם השכנה מצפון בדרך כלל מביאים תמונות אחרות לחלוטין אבל אנחנו שמחים להביא דוגמא לשילוב מנצח של אדריכלות וטכנולוגיה בארץ הארזים. האולם שמרכז הכנסים והאימונים של חברת התעופה הלבנונית Middle East Airlines, יכול להכיל כ-400 אנשים בישיבה או 500 אנשים בעמידה והבמה המרכזית משמשת לא רק לנאומים, אלא גם להופעות של אמנים או להקות קטנות.

מהבדיקה הראשונית של AMAC, הסתבר שהפתרון הטוב ביותר יהיה להשתמש במקורות קול נקודתיים על מנת לתמוך בצורה הספירלית של ההיכל. לאחר שבוצעה סימולציה אקוסטית מתקדמת (EASE) בשטח נעשה שימוש בשני מערכים שייתלו מהתקרה כלפי מטה.

הרמקולים שנבחרו למשימה היו של חברת Electro-Voice -EV מסדרת EVA-Expandable Vertical Array, שנועדו להתקנת קבע ומשמשים בתיאטראות, היכלים, מתנ"סים ועוד. בנוסף, יש לרמקולים אפשרויות כיסוי שונות (rigging), כך שניתן להטמיע אותן במגוון של סביבות שונות מבלי שהם יבלטו בצורה טבעית.

כל אחד משני המערכים מורכב מעשרה רמקולים מדגם EVA-2082S, שני סאבוופרים מדגם EVA-1151D  בגודל של 15 אינץ', ושני מוניטורים רצפתיים מדגם Xw12A של 12 אינץ'. מערך זה ממקד את הצליל באדם הנמצא על הבמה או הדובר באולם. בנוסף, המערכת מגובה בשמונה מגברים מדגם Q1212.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG