כייף לבלות, כייף לאכול אבל הכי כייף לבלות ולאכול. החוויה הזו השתדרגה משמעותית הודות לסיום עבודות שדרוג מערכת האודיו במתחם המזון שבמרכז טרפורד, המהווה את הקניון השני בגודלו בבריטניה, ומארח כ-30 מיליון מבקרים בשנה

מערכת הסאונד המתקדמת שהותאמה לדרישות הייתה של חברת NEXO : שתי קומות מעל 30 מסעדות, בתי קפה וברים ביחד עם גישה להופעות, אירועים חיים ועוד, לצד מסך וידאו ענק.

T.G בייקר, שהייתה החברה האחראית להטמעת המערכת בפרוייקט, דאגה לעצב פתרון אודיו מקיף שיועד למיקום הענקי. המערכת העיקרית במערכת הינו NEXO GEO M6 compact line array, עם מתלי שש קופסאות של קבינטי רמקולים לבנים של M620 שיועדו למסך הוידאו הענק. אותם רמקולים קטנים מקרינים סאונד למרחק של יותר מ-50 מטר של מתחם המזון, מלווים בזוג NEXO LS18 סאב באס שהותאמו והוסבו למבנה המתחם.

הציוד ההיקפי שנבחר לקרקע ולקומה הראשונה הו 8 זוגות של NEXO’s compact point-source loudspeakers מסדרת ה-ID. העיצוב הזה השתמש במודלים לבנים עם תבנית תפוצה של 120• x 40•. כל 16 היחידות הינן מתואמות זמן באמצעות BSS סאונדווב.

"כאשר אנו מציינים את חגיגות ה-20 למרכז טראפורד השנה, הלקוח שלנו רצה מערכת שהינה יצירת אומנות של ממש" מסביר ג'ייסון לונגוורת', במאי הפרוייקטים בחברה "הם רצו את האופציה של לכוונן את ה-SPL של כל זוג באופן עצמאי, כדי להיות מותאמים לאירועים שונים. כדי לבצע זאת בצורה ידידותית למשתמש, התאמנו את דף השליטה של ה-BSS לתוצרים כאלו."

ארבעה מגברי שליטה שולטים על המערכת כולה. בכל זוג של סדרת ID ישנו ערוץ נפרד, עם ארבעה ערוצים אחרים ששולטים במערך ה-GEO M6. המגבר הרביעי מיועד לסאבי ה-LS18.

הקבינטים יושבים על מערכת סיבים אופטים קיימת, שהותקנה ע"י חברת T.G בייקר כבר בעת פתיחת הקניון ב-1998. החברה גם לוקחת חלק בפרוייקט הפינוי והחירום של האוריינט, ונבחרה לספק את מערכות האזעקה העדכניות.

לונגוורת' סיכם את הנושא בכך ש"גם סגרת ID וגם ה-GEO M6 הינם קבינטים קטנים ביחס לתוצר שהם יכולים להפיק, כך שהתוצאות מסיבות רצון גם מבחינת המראה וכמובן גם מבחינה ווקאלית."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG