בפנים או בחוץ עם יכולת ניידות – שלטי ה-VERSA החדשים (תמונה: ANC)

 

ANC הכריזה באופן רשמי על VERSA, סדרת שלטי LED ברזולוציה גבוהה שניתן לנייד ממקום למקום. לפי החברה מדובר בשלטים שאפשר להציב בתוך מבנים או בחוץ, לפי הצורך, והם מותאמים לניוד קל עם הרכבה מהירה במיוחד, ועם מספר תצורות גודל שמתאימות לצרכים שונים.

לוח אחד של VERSA מגיע במידות של 9×3 רגל שהם כ-275×92 ס"מ, כשאפשר לחבר ארבעה פאנלים זה לזה כדי ליצור חוויית צפייה ביחס היבט של 16:9. עם זאת, ההגבלה היא בידי המשתמש, כיוון שלמעשה ניתן לקשר מספר בלתי מוגבל של פאנלים כדי ליצור שלט ארוך במיוחד שמתאים למבואה גבוהה מאוד של אולם אירועים או לאורך בניין. בנוסף, במידה והצורך הקיים הוא תצוגות קצרות, ניתן לקפל את הפאנל כך שאורכו יהיה בגודל של כ-152 ס"מ בלבד.

כאמור, מדובר בשלטים דיגיטליים שניתן להרכיב בחוץ ולא רק בתוך מבנים כשהשליטה בהם נעשית באמצעות התקנים ניידים המאפשרים להציג מודעות, וידאו חי ואפילו משחקי וידאו ושידורי ספורט בזכות איכות התצוגה הגבוהה.

"האפשרויות היצירתיות והמסחריות של VERSA הן אין סופיות. תצוגות הווידאו הגדולות בפורמט HD מספקות את אפקט הוואו, ויש לנו התמחות ארוכת שנים בתצוגות עבור קבוצות ספורט מובילות, אירועי ענק, וכן מתחמי פעילות ציבוריים בולטים. כעת הפתרון נגיש גם לארגונים או מותגים אשר רוצים להעצים את חוויית האירוע שלהם", אמר ג'ורג' לינגארדוס, מנכ"ל החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG