חווית השירות היא כנראה הגורם המרכזי שהביא את נציגי מקדונלד'ס סין לחנות הקונספט של "בוש", שם הם בחנו את מערכת הסאונד plena והבינו שיש על מה לדבר

תמונה- יח"צ

עם יכולת ליצור אקוסטיקה בהתאמה אישית לכל חלל, איזון בין צלילי רקע וחזית, והתקנה מקצועית של רמקולי תקרה, אין זה פלא שמדובר באחד מהמוצרים המבטיחים ביותר בתחום חווית השמע ברשתות קמעוניות, ברים, מסעדות וחללים גדולים. 

חווית המשתמש היא אחד מהנושאים הדינאמיים ביותר בעולם השיווק, כולנו רוצים ליצור משהו "בלתי נשכח" ולעודד את הלקוחות להישאר כמה שיותר. במקדונלד'ס סין הבינו שסאונד איכותי תורם לעסקים שלהם, והחליטו על שיתוף פעולה ארוך טווח ורחב עם יצרנית המולטימדיה "בוש" העולמית. 

סאונד חדשני שמתכתב עם הקונספט

כידוע, מקדונלד'ס הולכת לכיוון דיגיטלי, החל מצגים ואפליקציות המאפשרים הזמנה, משלוח ותשלום מקוון, וכלה בחווית משתמש אינטראקטיבית שבאה לידי ביטוי במסכים ורטיקליים, אשר פועלים בטכנולוגיה סומטו- סנסורית,  ומאפשרים ללקוחות המסעדה לשחק ב"סטנגה" ספונטני בין  2 הקומות של מסעדת הדגל. 

במסעדות הקונספט של מקדונלד'ס סין תותקן מערכת plena של bosch עם מגבר סאב וופר 8 אינטש ומערכת רמקולי לווין, מהתקרה, שמצליחה ליצור אקוסטיקה אידיאלית במרחב, ומאזנת בין צלילי הרקע לחזית. ב"בוש" מציינים, שלכל מרחב מיוצרת מערכת ספציפית בהתאמה אישית. 

במקדונלד'ס סין, מבינים את חשיבות חווית המשתמש: "אנו יודעים שמוזיקה טובה תורמת לאווירה אבל סאונד איכותי גורם לאנשים ליהנות באמת, וכשהלקוחות שלנו מרגישים טוב, גם העסקים שלנו משגשגים, מקדונלד'ס סין צריכה מערכת שמע איכותית שתשולב בחנות הדגל, ותתפרש לסניפים נוספים. המערכת של בוש פוגשת את הצרכים והציפיות שלנו" נמסר מהחברה. 

 

היישום הישראלי

כנראה שמה שטוב לאוזן הסינית טוב גם לאוזן הישראלית. אין ספק שהטכנולוגיה משתלבת נפלא במרחבים אשר נדרשים לפתרונות אקוסטיים כמו חללי עבודה שיתופיים, האנגרים, חנויות מסחר דו ותלת קומתיות, כיתות, אולמות ועוד. שיטוט על מצב התבוננות והקשבה ברחבי ישראל מאפשר להבחין בקלות בשינויים העצומים שנכנסים למרחבים הציבוריים שלנו. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG