בנוסף למעבר ההדרגתי לרזולוציה של 4K בכל מה שקשור לתכני וידאו, גם טכנולוגית ה-HDR הולכת וצוברת תאוצה ולאחרונה יצאו מספר טלפונים חכמים ומצלמות בעלי יכולות צילום סטילס ווידאו אותנטיים יותר גם בתנאי תאורה לא אופטימליים

 יחד עם זאת, ביצועי ה-HDR והאופן בו הוא מיושם משתנה מיצרן ליצרן, ואחד השווקים המושפעים מכך באופן דרסטי הוא שוק הגיימינג. בנוסף לזאת, כל יצרן הוסיף על הסטנדרט הקיים גם סטנדרטים נוספים, מה שרק גורם לבלבול נוסף בקרב הצרכנים.

מכיוון שהן ליצרני הטלוויזיה והן ליצרי הקונסולות ומפתחי המשחקים יש אינטרס משותף לשפר את המצב, הוכרז שיתוף פעולה נדיר בין חברות שחלקן מתחרות ישירות כמו למשל סוני (יצרנית ה-PlayStation) ומיקרוסופט (אקס בוקס וחלונות 10 למחשב האישי). בין יצרני המסכים ניתן למנות חברות כמו LG, החטיבה הוויזואלית של סוני, פיליפס וסמסונג. המפתחים הבולטים הם Activision, EA (סדרת פיפ"א), Ubisoft ו-EPIC (שחוץ מטירוף הפורטנייט, מפתחת גם את אחד מהמנועים הפופולאריים ביותר למשחקים, ה-Unreal Engine).

המטרה המוצהרת של קבוצת העניין המאוחדת היא לשפר את האימרסיה (אפקט השאיבה פנימה) בין השחקנים לבין המשחקים בהם הם משחקים, ולקבוע את האופן הטוב ביותר להטמעה של הטכנולוגיה כפי שמתואר באתר הרשמי.

למרות שכרגע הקבוצה מתמקדת בקונסולות האקס בוקס וה-PlayStation, כמו גם בחלונות 10, לא מן הנמנע שבהמשך ההטמעה של הטכנולוגיה באפליקציות ומשחקים לטלפונים החכמים תוכל להרוויח מכך.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG