Metallic תגבה את נתוני  משתמשי Office 365 בקבוצת כתר הגלובלית ותאפשר למערך ה- IT לנהל את מערך הגיבוי בקלות, נוחות ובגמישות 

איגור קצ'ורינר, כתר. צילום Marianna Luter

קבוצת כתר בחרה בפתרון הגנת הנתונים הגיבוי והשחזור כשירותMetallic  מבית קומוולט להגנת נתוני ה- Office 365. פתרון התוכנה כשירות Metallic נועד לגבות לענן Azure נתונים של אלפי משתמשים בקבוצת כתר הנמצאים ברחבי העולם, העובדים עם יישומי Office 365 כגון: Outlook, Teams, Sharepoint, Onedrive, Office ועוד. 

"על אף של- Office365 יש יתירות גבוהה מאוד, דרשנו יכולות גיבוי ושחזור מקיפות. לאחר שבחנו ובדקנו פתרונות מול מספר חברות בחרנו בפתרון Metallic של קומוולט בשל הרמה הגבוהה וגם בשל המחיר ההוגן", אומר איגור קצ'ורינר, מנהל System גלובלי במחלקת ה-IT של קבוצת כתר.

לפי קצ'ורינר, "מצאנו יתרונות בולטים ב-  Metallic Office 365 Backup שלא היו בפתרונות אחרים. לדוגמא, האפשרות לבצע 3 גיבויים ביום אל מול גיבוי בודד בקרב מתחרים, או האפשרות לגבות את נתוני ה- Office 365 או תוכנות SaaS אחרות, הן לענן והן לדאטה סנטר מקומי".

קצ'ורינר מוסיף כי, "מצאנו גמישות ופשטות בניהול – כעת אני יכול לשלב בין כל ממשקי תוכנות הגיבוי של קומוולט ולראות הכל במסך אחד. יתרונות מובהקים נוספים של Metallic באים לידי ביטוי גם ברמת אבטחת המידע וגם במנגנון השמירה של קבצים בקלטות. תכונה בולטת נוספת היא יכולת השחזור המהירה, החל בשחזור הקובץ הבודד ועד השחזור המלא".

לדברי נגה סהר  מנהלת לקוחות Commercial בקומוולט ישראל, "Metallic  הוא שירות ענן בקטגוריית DPaaS – הגנת דאטה כשירות, המספק שירותי גיבוי ושחזור לכל המידע והנתונים של כל יישומי מיקרוסופט בכתר פלסטיק, כולל תיבות דואר, מסמכים ותקשורת בתוך הצוותים, ומאפשר להם לחסוך זמן רב ודאגה בהקמה ותחזוקת מערך גיבוי. Metallic Office 365 Backup מבטיח שבארגון גלובלי כמו כתר כל הנתונים; כולל תיבות דואר, מסמכים ותקשורת בתוך הצוותים מגובים וניתנים לשחזור ללא בעיות." 

אמיר חכימי, מנהל תחום ייצור וקמעונאות במיקרוסופט ישראל:  "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה המצוין עם קומוולט ועל הבחירה של כתר בפתרון Metallic. מיקרוסופט וכתר שותפות בעשייה מזה שנים רבות ואנחנו בהחלט שמחים להמשיך את השותפות במסע המרשים שחברת כתר מבצעת בשנים האחרונות והמעבר לענן. מיקרוסופט שמה לעצמה למטרה להוביל ארגונים בתהליכי טרנספורמציה ולהביא לשיפור ויעילות עסקית באמצעות הענן שלה."

קומוולט היא היחידה שמתמחרת את השירות שלה על פי כמות המשתמשים בלבד ולא על פי כמות המשתמשים והנפח כמו שפתרונות אחרים. 

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG