מתאם תצוגה חדשה ממשפחת ה-IN1804 עם כניסות ויציאות DTP2 (תמונה: Extron)

 

אקסטרון (Extron) הכריזה על IN1804 DI/DO כתוספת החדשה שלה למשפחת המתגים מתאמי התצוגה IN1804 מתוצרתה. המתג החדש מציע אפשרות לשלב נתונים מארבע כניסות שתומכות ב-HDMI 2.0 בקצב נתונים של עד 18 גיגה-ביט/לשנייה ועם תמיכה בתקן HDCP 2.2. אחד האלמנטים הראשיים שמציע ההתקן החדש, כמו חברים אחרים במשפחה, הוא מנוע התאמת התצוגה הווקטורי לרזולוציית 4K הקנייני של אקסטרון עם תמיכה בדגימת כרומה של 4:4:4 ועם עיבוד פנימי ב-30 ביט.

IN1804 DI/DO מציע קלט ופלט המבוסס על חיבורי DTP2 במטרה לאפשר הארכה של אותות בקרה למרחק של עד 100 מטרים תוך שימוש בכבילת CATx מוגנת. כן מציע המתג תכונות כמו מיתוג אוטומטי מהיר, יכולת שילוב או חילוץ של אותות קוליים, הרחבה באמצעות כבלים שזורים וכן שילוב מפתוח המציג את לוגו החברה.

לפי החברה מדובר בהתקן שמציע את הביצועים ואת הגמישות לה זקוקים גם בסביבות התצוגה התובעניות ביותר. יציאות הכבלים השזורים מאחור יכולות לשלוח אותות למקלט DTP או DTP2 שנמצא מאחורי תצוגת מסך שטוח, אל מעל מקרן המחובר לתקרה או לכל התקן מרוחק אחר.

"סדרת IN1804 מגדירה את הרף עבור מיתוג והתאמת תצוגה באיכות של 4K/60 ועם דגימת 4:4:4 ללא צורך להתפשר לגבי איכות התמונה ושילוב של תכונות מתקדמות. המתג IN1804 DI/DO החדש הוא תוצאה של דרישת המתכננים למתאם 4K/60 קומפקטי שמספק את הביצועים שמציעה הסדרה תוך תמיכה בקלט וגם פלט DTP2 במארז אחד המאפשר גמישות מערכתית מוחלטת", אמר קייסי הול, סגן נשיא למכירות ושיווק בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG