יותר מ-450 מטרים של תצוגת מידע על מסכים של LG – בדרך ל-InfoComm בנמל התעופה באורלנדו

 

התצוגה רחבת הידיים שהותקנה לאחרונה בנמל התעופה אורלנדו מהווה דרך מוצלחת מאוד לקדם את המבקרים הרבים שמתחילים להגיע לעיר לקראת פתיחת תערוכת InfoComm 2019 בעוד יומיים. הצפי הוא שכ-44,000 מבקרים יגיעו לעיר כדי לבקר בתערוכת ה-proAV הגדולה ביותר בצפון אמריקה. רשות התעופה של אורלנדו בחרה ב-LG כדי להתקין תצוגת ענק ברוחב של יותר מ-455 מטרים שתקבל את פני העוברים ושבים בימי התערוכה.

התצוגה הראשית, קיר וידאו שמקיף את שדה התעופה ובמיוחד מעל דוכני חברות תעופה השונות, מורכבת מ-700 מסכים 55 אינץ' של LG שמציעים מסגרת דקה במיוחד ליצירת האשליה שמדובר בתצוגה רציפה לחלוטין. מעבר לכך הותקנו ברחבי שדה התעופה 500 מסכים נוספים כדי לעזור בניתוב הנוסעים בתוך הטרמינל וכדי לסייע בטיפול בכמות המסיבית יותר של האנשים שתגיע למקום.

לפי קלארק בראון, סגן נשיא לשילוט דיגיטלי ב-LG אמריקה, מדובר במסכים המשתמשים בטכנולוגיית IPS כדי להבטיח צבעים מדויקים וחדים עם ניגודיות גבוהה, גם בזוויות צפייה רחבות "קיר הווידאו המסיבי הזה באורלנדו מדגים כיצד טכנולוגיות תצוגה מתקדמות יכולות לשנות את החוויה בשדות תעופה. הפרויקט הגדול הזה מראה את המחויבות של LG להובלה במגזר התחבורה, ואנחנו שמחים שהצלחנו לממש את החזון של הרשות", הוא אמר.

ג'ון ניוסאם, מנמ"ר רשות התעופה של אזור אורלנדו, התייחס אל קיר הווידאו כאל בד ציור דיגיטלי. "הוא מספק הזדמנויות שאין להן מקביל לתצוגת מידע של חברות התעופה ועסקים במיתוג מקומי, וכן משפר את חוויית הטסים".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG