חברת Synology, מובילה בפיתוח וייצור פתרונות אחסון NAS  מתקדמים, קיימה בשבוע שעבר את כנס Synology Solution Exhibition 2019 בטייפה, טאיוואן, והציגה שורה של פתרונות מתקדמים לאחסון וניהול מידע ונתונים וההיבטים הנלווים להם, ביניהם: הדור הבא של שרתי הקבצים, הגנת נתונים מתקדמת, אחסון, ווירטואליזציה ואבטחת מידע, פריסת רשתות יציבה, ניהול קבצים חכם, הקצאת משאבים גמישה ומודולרית לארגונים, יעילות מוגברת ועוד

" Synology שואפת לספק לארגונים וחברות פתרונות משתלמים ומתקדמים לתחומי ניהול התשתיות הארגוניות וה- IT. אנו עושים זאת עם סדרת פתרונות מגוונת ומוכחת, פלטפורמת ניהול נתונים אמינה ומאובטחת ותמיכה במגוון רחב ככל האפשר של מכשירים" אומר סיימון הוואנג, מנהל אזור אסיה ב- Synology.

ניהול ושיתוף קבצים ביעילות מרבית, גישה קלה בכל זמן ומכל מקום

בעידן הגלובלי ובסביבת העבודה של הדור החדש, גישה נוחה לנתונים ולמידע שלנו הפכה להיות ראשונה בחשיבותה עבור עובדים ומנהלים בארגון. Synology רואה בצרכים העסקיים של סנכרון קבצים, שיתוף קבצים ועבודה משותפת, מטרה מרכזית ומציעה לארגונים את שרת Synology Drive, שלא רק מאפשר גישה קלה ונוחה למידע אלא גם מספק חווית שימוש קלה ונוחה, אבטחה מוגברת, מגוון אפשרויות התאמה אישית ויישומים מתקדמים. המשתמשים ב- Synology Drive יוכלו לנהל בקלות ובאופן אינטואיטיבי את המידע שלהם הודות למסוף הניהול Synology Drive ShareSync המאפשר בנייה קלה של פלטפורמת ניהול ושיתוף מידע מותאמת אישית. 

פריסה גמישה, גיבוי ושחזור שיעניקו את השקט הדרוש להתרכז בפעילות העסקית

פתרונות הגיבוי וההתאוששות של Synology מאפשרים פריסה גמישה בהתאם לגודלם ולדרישתם של עסקים, תוך מימוש הגנה מדורגת לנכסים דיגיטליים עסקיים עם פתרונות ענן ציבוריים ופתרונות ענן היברידיים דוגמת Synology C2, גיבוי פעיל של Synology עבור Office 365 ו- Synology Active Backup for G Suite. הגרסה האחרונה של Synology Active Backup for Business תומכת בגיבוי ושחזור של מכונות וירטואליות Hyper-V, תוך איחוד נוסף של הגנת הנתונים. 

יוצרים את סביבת העבודה האידיאלית

במטרה להבטיח לארגונים המשכיות עסקית, Synology מציעה פתרונות אחסון והגנה אמינים לסביבות וירטואליות, עם שרת האחסון הפעיל החדש UC3200 המספק שירות iSCSI ללא זמני השבתה, ועם פתרון All-flash FS6400, שתוכנן במיוחד עבור יישומי I / O רגישים.  עם Virtual Machine Manager, עסקים יכולים ליצור ולהפעיל מכונות וירטואליות מרובות, להקצאה גמישה של משאבי חומרה ולבניית סביבה וירטואלית תוך צמצום הסיכון להפסדים עסקיים הנגרמים עקב השבתת מערכת. נוסף לתשתית הבסיסית של אחסון, ניהול נתונים, שיתוף קבצים וגיבוי, מספקת Synology כמובן גם פתרונות לפריסת רשת איתנה ופלטפורמות מגוונות ומתקדמות לניהול מולטימדיה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG