חברת Kramer השיקה את אקדמיה משלה ה – Kramer Academy, תכנית הסמכה מקצועית בעלת פלטפורמה דיגיטלית חדשנית בשיטת “Hands-ONline”. התכנית כוללת מסלולי לימוד עצמי פשוטים ומעשיים לאינטגרטורים, מנמ"רים, אנשי IT ויועצים,  ומוסמכת ע"י ארגון AVIXA  -InfoComm העולמי

חברת Kramer השיקה לאחרונה תוכנית הסמכות חדשה בשם Kramer Academy אשר כוללת מגוון  הדרכות מקוונות ופרונטליות לבחירה, אותן יכול הלומד לעבור בזמנו הפנוי ומכל מקום. בין יתר הנושאים שהאקדמיה מכסה ניתן למנות Audio, AVoIP  ונושאי יסוד נוספים בתחום ה-AV . 

ההסמכות מכוונות לא רק למי שעובד במקצועות ה-AV כאינטגרטורים ויועצים, אלא גם לבעלי תפקידים נוספים בתעשייה כגון מנהלי מערכות מידע ואנשי IT, הנדרשים לרכוש ידע יסודי ב-AV ובנקודות ההשקה הטכניות לעולם ה-IT. ההסמכות מחולקות בהתאם לסוג התפקיד (מכירה ויעוץ למול התקנה ותמיכה טכנית) כדי להעניק ללקוחות חוויית למידה ממוקדת, חסכונית בזמן, ומותאמת לצרכיהם. בישראל מציעה החברה קורסים פרונטליים המותאמים לצרכי השוק הישראלי.

"האקדמיה שלנו מציעה ללקוחותינו גישה חדשנית ומעשית ביותר ללמידה מקצועית של תחומי הPro AV וAV over IP" מסר אורי ישפה, מנהל ההדרכה הגלובלי של Kramer. "ניתחנו את צרכי השוק הנוכחיים, כמו גם אלה הצפויים בעתיד עם המעבר של AV לעולמות ה-IT. על סמך מחקרים מחד ומשובים מהשטח מאידך מיקדנו את פערי הידע העיקריים בהם נתקלים אנשי המקצוע. התוצאה היא מספר מסלולי הסמכה מקוונים מקצועיים, המיועדים להקנות ו/או להשלים ידע מקצועי בין אם הרקע של הלומד הוא AV, ובין אם הרקע הוא IT. האקדמיה של Kramer מהווה בסיס מתקדם ונוח להשתלמות מקצועית עבור שני הצדדים".

הגישה החדשנית הביאה ליצירת מסלולי הסמכה מקוונים אשר מציעים, לראשונה בשוק, הכשרה דיגיטלית שמלווה במתן התנסות מעשית באמצעים מתקדמים. כך למשל, באחד מהקורסים האינטראקטיביים המקוונים, מתנסים הלומדים בקנפוג סוויצ' (מתג) סטנדרטי של Cisco, ולומדים צעד אחר צעד עם מדריך וירטואלי כיצד להתאימו להזרמה מיטבית של שירותי AVoIP.

"יצרנו סימולטור של המתג בסביבת הלימוד הוירטואלית שלנו", מספר ישפה, "הסימולטור מאפשר ללומד לרכוש מיומנות  Hands-ONline ולתרגל שוב ושוב את ההגדרות בדיוק כפי שהן מופיעות במתג האמיתי. כל זאת, ללא צורך ברכישת ציוד, הקמת רשת חדשה או סיכון רשת קיימת. הקורסים מקנים בטחון לאנשי AV שאינם מנוסים לרוב בהגדרות מסוג זה. במקביל, הם מעשירים את אנשי המכירות והיועצים בידע הבסיסי הנדרש ובשפה המקצועית המקובלת בעולם ה-IT לשם אינטגרציה של מערכות AV".

באופן דומה, קורס הAV over IP Installer מציע סימולציות לקנפוג מקודדי Kramer KDS, והבנה בארכיטקטורה ובתכנון התשתית הנדרשת לרשתות התומכות בעולם ה-AV; וכן קורס ה Kramer Audio Specialist מכיל דוגמיות סאונד שהופקו באופן ייחודי בכדי להדגים ללומדים את שלבי העיבוד השונים אותם עובר אות אודיו במערכת DSP.

בנוסף לידע טכני מתקדם, מסלולי ההסמכה תורמים לתעשייה גם על ידי מתן הכשרה המותאמת לאנשי מכירות ויועצים. מסלולים אלו מאזנים בין הצורך בידע טכני בסיסי של מונחים בהם ניתן להסתפק, לבין תכנים המלמדים כיצד לנתח צרכים ומשאבים של לקוח ולהתאים פתרון אופטימלי עבורו תוך חסכון בעלויות.

"שם המשחק הוא ידע פרקטי, או כפי שאני מכנה זאת –"דיגי'תכלס"הקורסים המקוונים שלנו מכילים מעט תיאוריה בדיוק ברמה הנדרשת, והמון ידע ממוקד ומעשי. זהו שילוב נדיר בקורסים דיגיטליים. מתכונת זו מאפשרת לאנשי מקצוע בתחום להשקיע מעט מזמנם היקר בקורסים אשר יתנו להם בסיס טוב לעבודה בשוק ה- AV over IP הצומח."

לצד הקורסים המקוונים, Kramer ישראל מציעה קורסי אקדמיה פרונטליים, המתקיימים במרכז ההדרכה של Kramer ישראל בקריית שדה התעופה, שם ניתן לעבור לא רק הסמכות טכניות, אלא גם הסמכות בתחום המכירות שיעזרו ללקוחות להיות מעודכנים בכל מה שמתרחש בעולם ה-AV המקצועי (Pro AV).

קורסי ההסמכה של Kramer מוכרים על ידי ארגון AVIXA (לשעבר InfoComm) העולמי, ומקנים נקודות זכות לטובת חידוש הכשרת מומחי הטכנולוגיה שלה CTS Renewal Units.

באתר ההדרכות והאירועים של Kramer ניתן להירשם אירועים קרובים בתחום ההדרכות וההסמכה, כמו גם לוובינרים גלובליים עם מומחי החברה.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG