החברה תציע שתי סדרות של לוחות שיתוף עבודה בעיצוב חדשני, עם גודל מרבי של 98 אינץ' לצד כלים מובנים לשיתוף, שיקוף ויצירה

יצירה, תצוגה, שיתוף והכל באופן מובנה וחלק בלוחות אלחוטיים (תמונה: NorthVision)

 

NorthVision הקנדית תציג בתערוכת אינפוקום (InfoComm 2018) את לוחות העבודה והשיתוף החכמים והאלחוטיים שלה, VisionBoard. החברה תציג את שתי הסדרות, Elite המבוססת על מסכי LCD ואת Advanced המבוססת על מסכי IPS עם תאורת DLed במקום Led, ועם בהירות מעט גבוהה יותר בדמות 450/500 מול 350 לומנס.

בכל מקרה, כל הלוחות תומכים ברזולוציה מרבית של 4K, מהקטן שבהם בגודל 65 אינץ' ועד הגדול ביותר בגודל של 98 אינץ', כשמסכי ה-Elite נהנים מניגודיות טובה יותר, אם כי הם תומכים ב-10 נקודות מגע לעומת 20 נקודות מגע בסדרה המתקדמת יותר.

לוחות העבודה החכמים הללו מבוססים על מערכת ההפעלה Android בגרסה 5.0 ומעלה, והם מגיעים עם 2 גיגה-בייט זיכרון עבודה ו-8 גיגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, כדי לשמש כמערכת סגורה עם אפליקציות מובנות שמאפשרות ליצור, להקליט ואף לבצע תהליכי זיהוי כתב יד. כמו כן מגיעים המסכים עם תמיכה באפשרות לשיתוף מספר לוחות לצורך שיקוף או הארכה של שטח העבודה.

לוחות VisionBoard מגיעים עם שלל תוכנות מותאמות המאפשרות שימושי לוח לבן מתקדמים ושיתוף תצוגה מהתקנים ניידים אל הלוח ובחזרה באופן אלחוטי, כולל אפשרויות שיתוף פעולה עם מספר בלתי מוגבל של משתמשים, וכן אפשרות להתחבר אל המערכת כדי לקבל את התצוגה באופן מיידי גם בהתקן הנייד כדי להביט בה מקרוב.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG