דייויד מרגולין, סמנכ"ל השיווק בקרמר, אמר את הדברים בראיון מיוחד שנתן לקראת  תערוכת Infocomm 2018 שנערכת השבוע בלאס וגאס, בה תתמקד החברה בהצגת פתרונות AVoIT

דיוויד מרגולין, סמנכ"ל השיווק בקרמר (תמונה- יח"צ)

"באינפוקום 2018 נראה מדוע 'קרמר' היא הבחירה הטבעית ביותר עבור ארגוני IT. 'קרמר' מתמקדת בפן הטכנולוגי אבל לא רק. הערכים המוספים אותם אנחנו מביאים כוללים גם את ההבנה העמוקה שלנו בצורך להגיש מעטפת לאנשי ה IT, על מנת שיבינו את תחום ה-AV שעדיין אינו טבעי עבורם, וכן להמשיך לספק כלים לאינטגרטור שחייב להישאר מעודכן וללמוד את הצרכים של איש ה-IT". כך אמר דייויד מרגולין, סמנכ"ל השיווק בקרמר, בראיון מיוחד ל-AVMaster לפני היציאה לתערוכת Infocomm 2018 שנערכת השבוע. 

'קרמר' מגיעה לתערוכה השנה עם כל העוצמה שלה ולאחר הערכות יסודית ומושקעת. לא פחות מ-70 מעובדי החברה מכל העולם יעבדו בביתן גדול ומתוחכם, בכדי להציג את הכלים והפתרונות השונים, ובמיוחד את הפלטפורמות המשרתות את אנשי ה-IT שמוגדרים על ידי מרגולין כ"בעלים החדשים של תחום ה-AV בארגונים".

"אינפוקום ו-ISE הן שתי תערוכות העוגן הגדולות בתעשיית ה-AV ומשמשות כנקודות מפגש מרכזיות בין עולמות שונים. בשני האירועים השנתיים אנחנו מציגים פתרונות חופפים אולם גם לא מעט דברים חדשים. באינפוקום הקרובה אנחנו נציג איך הפתרונות השונים שלנו משתלבים לכדי פתרון אחד אינטגרטיבי קל להגדרה, שליטה וניהול. זהו חלק מהתהליך המפשט את האינטגרציה בין טכנולוגיות הAV המסורתיות עם טכנולוגיות AVoIT", אמר מרגולין.

אחד הדברים החשובים ביותר שתציג 'קרמר' בתערוכה, היא התפיסה החדשה של פלטפורמות גנריות. "היום ניתן לספק מגוון גדול של פונקציונליות באמצעות רכיב חומרה בודד בחדר, אשר נשלף מקופסא אחת. זהו שינוי משמעותי מול העבר הלא רחוק, בו היה צורך ביישום מספר פתרונות במקביל. הפתרונות הללו למעשה רצים במחשבים או שרתים אשר מספקים את הבסיס לפלטפורמה באופן יציב הרבה יותר וללא פשרות בפונקציונליות ואיכות״

גנרי גם במובן של שימוש במשאבים קיימים של יצרניות אחרות?

"אנחנו משתמשים בסטנדרטים המקובלים בתעשייה. לדוגמה, בהיבט של הקידוד והפענוח בתקן H.264 או H.265, אלה הרי סטנדרטים של התעשייה. כך שאם בצד אחד משדרים בפורמט דחיסה סטנדרטי, ה'קופסא' של 'קרמר' יודעת לפענח בצד השני בלי בעיה".

יותר ויותר תוכנה

מרגולין מספר שהצעת הפתרונות הללו היא ראי לשינוי שעוברת חברת 'קרמר' אשר עוברת להתמקד יותר ויותר בתחום התוכנה בכדי לספק פתרונות, כחלק מהשינוי במעבר לפלטפורמות הגנריות. "מבחינת המשתמש זו הבחירה הנכונה כיוון שהוא יכול ליהנות מהיכולות הללו בשני מודלים עסקיים; כתשלום רגיל או כשירות. 'קרמר' נכנסת לתחום השירותים ומתן פתרונות AVaaS-av as a service , מה שמדגיש עד כמה הכיוון הוא IT ועד כמה אנחנו מאפשרים לאנשי ה-IT את הפתרונות שלנו בדרך המוכרת להם, בדומה ל Office 365 ו-CRM בענן".

יש לכך גם ביטוי בפעילות ההדרכה הגלובאלית שמפעילה 'קרמר' כדי "לסגור" את הפער בין שתי התעשיות. "אנחנו רוצים ללמד אנשי AV מה אנשי IT צריכים בטכניקה אותה אנחנו מכנים 'הנתיב הבטוח ל-IT'. מצד שני, אנחנו מלמדים את אנשי ה-IT להבין טוב יותר מה זה AV, מהן המשמעויות, מה אפשר להשיג באמצעות הפתרונות השונים, תפעול, תחזוקה וכו'. 'קרמר' שמה לעצמה כמטרה להנגיש את עולם ה-AV החדש לאנשי ה-IT".

ואם כבר לימודים, כפי שעשתה ב-ISE האחרון, גם ב-Infocomm 2018 תספק 'קרמר' שיעורי הסמכה, כולל היבט של תפעול פתרונות במעבדה ייעודית שתבנה במקום, עבור Kramer Control. כל מי שירצה לקבל תעודת הסמכה יוכל להגיע ליום לימודים אחד בדוכן החברה שבסופו יקבל במתנה 'מוח' של Kramer Control בשווי של אלף דולרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG