תחנת טעינה למחשבים ולמכשירי הטלפון של המשתתפים בפגישה, טעינה אלחוטית וגם התחברות קלה להתקן התצוגה

תחנה לטעינה קלה של מחשבים וטלפונים במהלך הפגישה (תמונה: Belkin)

 

יצרנית אביזרי המחשוב וכלי העזר בלקין (Belkin) תגיע לתערוכת אינפוקום (InfoComm 2018) ותציג בין השאר כמה אביזרים וכלי עזר שמיועדים להקל על המשתתפים בדיונים בחדרי ישיבות וההתוועדות, ובאיזורים נוספים הדורשים זאת בארגון.

החברה הכריזה על שלושה אביזרים חדשים, שאחד מהם- Boost Charge, מציע חיבור לחשמל עבור מטעני מחשבים ניידים מארבעה כיוונים, עם גישה קלה ב-360 מעלות. כמו כן מציעה תחנת ההטענה הזו, שמחירה 69.99 דולרים, מספר מחברי USB אשר יודעים לזהות את המכשירים המתחברים אליהם כדי לספק טעינה מיטבית בעוצמה של עד 2.4 אמפר.

פתרון טעינה נוסף ואלגנטי שמציעה החברה הוא Boost Up. זהו משטח הטענה שמיועד לשימוש עם מכשירים שתומכים בטעינה אלחוטית. מדובר במשטח שניתן להתקנה גם באופן מוסתר, למשל מתחת לפני שולחן הישיבות. המתקן יכול להטעין עד ארבעה מכשירים בבת אחת. המשטח, שיעלה 99.99 דולרים, ניתן להצמדה כדי למנוע החלקה או גניבה, והוא יכול לספק עוצמה מרבית שמגיעה עד 10 וואט.

להתחבר בקלות מכל מקור תצוגה למערכת AV עם כניסת HDMI (תמונה: Belkin)

 

הפתרון השלישי הוא מתאם מרובה כניסות לשימוש לצורך הזרמת תכני AV מכל התקן למקרנים, מערכות ניהול וכדומה. מצד אחד מדובר בחיבור HDMI עם מחבר USB מלווה, לאספקת כוח כאשר מתחברים להתקן התצוגה, ומצד שני ניתן לעשות שימוש בראשי חיבור שונים שמתאימים לחיבורי miniDisplyPort, ל-USB-C, ל-HDMI ואפילו ל-VGA הוותיק. ההתקן מציע אורך עבודה מרבי של כ-2.5 מטרים והוא כאמור מאפשר לכל ממשתף להתחבר בקלות למערכת, ללא צורך בפעולה נוספת מעבר לחיבור עצמו. ההתקן יעלה 149.99 דולרים והוא יתמוך בהזרמת וידאו באיכות מרבית של 4K.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG