תוכן מצולם הוא נכס איכותי עבור מבחר רחב של ארגונים ועסקים. עם שיטת החדר הירוק של IVS-TEC כל ארגון יכול להפיק תכנים בעצמו – באיכות גבוהה מאוד ובעלות משתלמת 

במקום שולחן ביליארד לעובדים (תמונה - AVM)

בעשור השלישי של המאה ה-21 וידאו הוא כלי בסיסי. במציאות שבה כל נער או נערה עם סמארטפון ותוכנה חכמה יכולים להפוך ליצרני תוכן שמגיעים למיליוני בני אדם וצוברים עוד ועוד צפיות, ארגונים ועסקים לא זקוקים לאנשי מקצוע חיצוניים – אלא יכולים להפיק בעצמם כל תוכן רלוונטי מבחינתם.

למעשה, ההערכה היא שבשנים הקרובות נראה יותר ויותר מחלקות וידאו בארגונים. הסיבה לכך פשוטה: ככל שהצורך בתכני וידאו גדל, כך גדלה גם הכדאיות של מעבר מחיפוש פתרונות חיצוניים ויקרים להסתמכות על הפקה עצמית יעילה וזולה יותר. עם החדר הירוק של IVS-TEC המעבר מושלם בקלות כבר היום ופותח בפני העסק או הארגון שלל אפשרויות חדשות.

אילו תכנים ניתן להפיק עם שיטת החדר הירוק של IVS?

כל תוכן שהעסק או הארגון זקוקים לו.

כך למשל חברה גדולה שמגייסת באופן קבוע עובדים חדשים ונדרשת כמובן להעביר להם ידע נרחב – אם חלק מתהליך ההדרכה מועבר באמצעות וידאו שהופק באופן איכותי, התוצאה היא גם עובדים שיודעים מה הם אמורים לעשות וגם חיסכון ניכר בשעות עבודה שמיועדות להדרכות. באופן דומה ניתן לבצע חפיפה דיגיטלית לעובד בארגון שנכנס לתפקיד חדש, ללמד באמצעות וידאו שימוש בתוכנות שונות ועוד.

עוד סוג נפוץ של תכנים שכדאי לארגונים להפיק בעצמם הוא סרטונים שמטרתם גיבוש פנימי, ובאופן כללי אפשר לומר שווידאו הוא כלי חשוב מאוד ל-HR בימינו. בנוסף, שיווק במאה ה-21 כולל כמעט תמיד גם תוכן מצולם – תוכן שניתן להפיק בנוחות ובעלויות נמוכות בחדר הירוק. 

אז מה כולל "החדר הירוק"?

"החדר הירוק" הוא למעשה קונספט. המהות שלו היא חדר או פינה ייעודית אשר ישמשו את הארגון להפקת תוכן מצולם. הבסיס הוא חלל פיזי מתאים, בעיקר מבחינה אסתטית, ועל הבסיס הזה מולבש ציוד מקצועי שמאפשר יצירת וידאו שנראה בדיוק כמו סרטון שהופק ע"י חברה מקצועית.

בעזרת אותו החדר הירוק הארגון יכול ליצור בעצמו סרטוני תדמית, להפגין נוכחות משמעותית ומרשימה מאוד בסושיאל ובאופן כללי למתג את עצמו כמי שמספק ערך מוסף של ממש לקהל היעד. בדרך זו החברה יכולה להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים מבלי שהם יצטרכו להגיע אליה – וכך נוצרים חיבורים שמתורגמים בשלב כזה או אחר להכנסות.

האבזור של כל חדר ירוק כולל במרבית המקרים מצלמת PTZ משוכללת (PTZ היא מצלמה הניתנת לשליטה מרחוק, בפשטות ובקלות – למשל להזיז אותה ימינה ושמאלה, לשנות את זווית הצילום, לבצע זום אין וזום אאוט וכו'), ציוד אודיו (חשוב מאוד – סרטון שנראה נפלא אבל קשה להבין מה נאמר בו משדר רשלנות ואפילו זלזול בצופים!), פנס/י תאורה מקצועיים הכוללים יכולת שינוי עוצמה וטמפרטורה והארת המסך הירוק והאלמנט המצולם ובעצם לבצע "הלבשה" וירטואלית איכותית ואמיתית. 

הפינה הירוקה ב IVS. בקרוב בכל ארגון? (תמונה - AVM)

IVS-TEC - מוכרים פתרון מקיף ומדויק ולא רק מוצרים

לכל ארגון צרכים אחרים וכאן נכנסת לתמונה IVS-TEC. החברה, אחת המובילות בארץ בכל הנוגע ליבוא ושיווק של ציוד וידאו מקצועי, מקפידה למכור דגמים מתקדמים ומשתלמים בכל קטגוריה (מצלמות, מיקרופונים, תאורה, תוכנות ועוד אביזרים), אבל בסופו של דבר ציוד רלוונטי אפשר לקנות במקומות רבים. IVS-TEC מספקת הרבה יותר ממכשירים – היא מספקת פתרון מקיף שמותאם באופן מושלם למאפיינים הספציפיים של כל חברה.

בזכות היכולת של אנשי איי.וי.אס אק למצוא את המענה הנכון ביותר לכל צורך – כאמור מצלמת PTZ משוכללת, מיקרופונים רגישים שמבטיחים סאונד חד בכל סרטון, טלפרומפטר מקצועי, תוכנת עריכה ידידותית למשתמשים והאפשרויות עוד רבות ומגוונות – כל מחלקת וידאו ארגונית יכולה ליצור תוכן מצולם ברמה שלא מביישת גם חברות הפקה ותיקות מאוד. למעשה, במקרים רבים גם אין צורך במחלקה שלמה וניתן להפקיד אדם אחד, כחלק מהתפקיד שהוא מבצע כיום, על תפעול הציוד, ולהגיע לתוצאות מרשימות ומשתלמות.

החזר השקעה תוך זמן קצר במיוחד

הסיבה לכך שהחדר הירוק משתלם כל כך היא ההתפתחות הטכנולוגית אשר מספקת פתרונות צילום ושידור מעולים המתאמים לכל תקציב. 

מאחר ש-IVS TEC מציעה כאמור פתרון מותאם אישית לכל לקוח גם העלות משתנה, אבל ככלל אפשר להגיע לפתרון ברמה מקצועית גבוהה גם בהשקעה של 10,000-15,000 ש"ח. כשלוקחים בחשבון שעלות של צלם מיומן יכולה להגיע בקלות ל-1,000-3,000 ש"ח ליום אחד בלבד (ללא עריכה), המסקנה המתבקשת היא שמעבר להפקה עצמית מחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר מאוד, ובהמשך הדרך חוסך לארגון סכומי כסף עצומים.

המגמה ברורה: בעידן שבו תוכן מצולם הוא משאב קריטי, בעתיד הלא רחוק אפשר יהיה לראות עוד ועוד עסקים וארגונים עוברים להפיק תוכן בעצמם. במקום לחכות, כדאי לקפוץ כבר עכשיו למים. עם הייעוץ המקצועי ובמקביל בגובה העיניים של IVS-TEC, ההדרכה המקיפה שמספקת החברה והתמיכה לאורך הדרך – גם הארגון שלכם יתחיל להפיק בעצמו תוכן מרשים תוך זמן קצר.

 

תובל גדליה יניב לוי IVS - תמונה AVM

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG