לשלב תכני מציאות מדומה בתוכנית הלימודים עם VR Classroom 2 (תמונה: Lenovo)

 

לנובו (Lenovo) חשפה את ה VR Classroom 2, פתרון שמטרתו לאפשר למורים ומנהלי מערכת בתחום החינוך לשלב שיעורי מציאות מדומה בתכנית הלימודים. ה VR Classroom 2 מגיע עם כלים חדשים למורים לצורך ניהול כיתה, וזהו פתרון שלפי לנובו נועד להקל על בתי הספר להתחיל עם יישום חינוך באופן עוטף ומקיף יותר.

המערכת מורכבת מערכות מציאות מדומה שעובדות מול מערכת ניהול המבוססת על הפלטפורמה ThinkReality שמטרתה לעזור לצוותי IT לפרוס ולנהל כמות גדולה של ערכות בו זמנית, וזאת בשילוב עם LanSchool לשיפור הפריסה בהתאמה לכך שמדובר במערכת החינוך. היא מאפשרת להעביר לתלמידים בכיתה חומרים בצורה מגוונת ומדויקת יותר, כולל סיורים וטיולים וירטואליים ועד אפשרויות לבחינת נתיבי קריירה.

ה VR Classroom 2 אמורה להיות זמינה באביב הקרוב ובלנובו מייעדים אותה לשימוש בחטיבות ביניים ובתיכונים כפתרון שלם ללימוד באמצעות מציאות מדומה, כולל תוכניות הכשרה ותמיכה.

"הכנת הצעירים לקריירה העתידית שלהם דורשת טכנולוגיה חכמה יותר ושותף אמין שיתמוך בפריסה. המורים מעריכים את האפשרויות הבלתי מוגבלות שחוויות מציאות מדומה מביאות לתלמידים, בעיקר כשמדובר בשימוש קל עם תמיכה מלאה. בין אם זה טיול שטח וירטואלי בתוך גדילי DNA בכדי ללמוד הנדסה גנטית, או סיור מודרך בקולוסאום ברומא העתיקה בשיעור היסטוריה – ה VR Classroom 2 הוא פתרון שמציע מסע חלק למורים ולתלמידים", אמר ריץ 'הנדרסון, מנהל פתרונות חינוך גלובלי בלנובו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG