תמיכה בשיקוף אלחוטי מכל מערכות ההפעלה, ועד ארבעה מכשירים בו זמנית (תמונה: Wolfvision)

 

וולף-ויז'ון (WolfVision) הכריזה על ה Synap Pure Pro, תוספת חדשה לקו מוצרי התצוגה האלחוטית שלה. המערכת החדשה מביאה במארז קומפקטי שילוב יכולות של מערכות ה-Cynap הגדולות של החברה עם תפעול קל במיוחד ועם כלי שיתוף פופולריים שונים כדי לסייע לעבודה קבוצתית קלה יותר בחדרי ישיבות – שילוב של שיחות וידאו, פונקציות סימון והערות כמו בלוח חכם, נגן מדיה ועוד, תחת הממשק הקנייני של החברה, Cynap GUI.

ה Synap Pure Pro יוצג לראשונה ב-ISE 2020 ולפי החברה הוא יפגין את התמיכה החזקה שלו ב-BYOD עם התפקוד עיקרי שלו – היכולת להקרין על גבי מסכים מכל מערכת הפעלה שהיא, ממערכות ההפעלה הניידות אנדרואיד ו-iOS, דרך Windows ומתחרותיה Chrome OS ו-macOS. המערכת מציעה תמיכה בפרוטוקולים שונים לתקשורת אלחוטית כמו AirPlay של אפל (Apple) אבל גם ב-Chromecast של גוגל (Google) וגם ב-Miracast כך שאין צורך ביישום כזה או אחר כדי להציג את התוכן המבוקש על המסך. בנוסף, בכל רגע נתון יכולה המערכת להציג עד ארבעה חלונות בו זמנית.

מערכת ה-Linux שבליבת Synap Pure Pro מבטיחה אבטחה ברמה גבוהה עם אפשרות להצפנה מלאה של המידע. היא גם מאפשרת תצוגה באיכות של עד 4K ותמיכה באפשרות להציג מידע השמור בענן ואף כזה השמור בהתקן אחסון נייד מבוסס USB. ניתן גם להשתמש במערכת כדי להשתלב בפגישות מבוססות Zoom, והיא מכילה סט כלים המאפשרים לשלבה עם מערכות בקרת חדרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG