למרות שהיו כבר מי שהספידו אותם, טאבלטים התבררו בעידן הקורונה כמכשיר חיוני לעבודה וללימודים, וגם כדרך בריחה מהמציאות, בעזרת אינספור דרכים לצריכת תוכן, החל מסרטים וסדרות ועד משחקים. על המגמה הזו, המתגברת במיוחד מאז פרוץ הקורונה, מעידים מחקרים שנעשו בשנה האחרונה מהם עולה כי הורים בני דור המילניום מעדיפים לתת לילדיהם טאבלט אישי על פני כל אביזר טכנולוגי אחר, כולל סמרטפון, מחשב או טלוויזיה.

תמונה - לנובו

זמינות ומחירים:

Lenovo Tab P12 Pro יהיה זמין בארץ החל מדצמבר. הדגם עם WiFi יהיה זמין החל מ-607 דולר. הדגם עם תמיכה ב-5G יהיה זמין החל מ-900 אירו. מחירו בארץ טרם נקבע

Project Unity יהיה כלול ב-Lenovo Tab P12 Pro. כדי לנצל את תכונות שיתוף הפעולה בין מכשירים, משתמשים יוכלו להוריד את האפליקציה בחינם מחנות Microsoft ו/או מ-Google Play למערכת Windows 10 ומעלה.

 

המצב הנורמלי החדש הוביל גם לעלייה ביצירת תוכן דיגיטלי, וכפי שיעיד כל מי שאי פעם ניסה לכתוב על טאבלט, – מקלדת פיזית עם שילוב של משטח שליטה שימושיים מאוד בעת הקלדת כל דבר שהוא ארוך יותר מאשר הודעה קצרה לחברים. הטאבלטים מסדרת P החדשה שמשיקה השבוע לנובו הם אביזרים רב שימושיים כאלו שיכולים לשמש כתצוגה חכמה לניהול מכשירי בית חכם או כמסך שני למחשב האישי באמצעות חיבור אלחוטי.

נושא הבשורה הראשון בסדרת P החדשה שמושקת השבוע הוא ה-Lenovo Tab P12 Pro שגם מציג בהצגת הבכורה את תוכנת המסגרת החדשה לקישוריות אלחוטית, Project Unity. Lenovo Tab P12 Pro מציג חוויית מולטימדיה מרשימה, בהירות מדהימה וצליל עשיר, בעזרת שורה ארוכה של פיצ'רים חדשנים, כמו תצוגת AMOLED מבריקה, צליל עוטף, חיי סוללה ארוכים, עט דיגיטלי חדש עם חיבור מגנטי לטעינה אלחוטית והתראה למניעת אובדן וגם מקלדת ניתקת עם מקשים עמוקים, וכל זה ארוז במכשיר קל במיוחד בגוון אפור סערה שמציע יתרונות מגוונים, כמו למשל:

 

בידור מושלם: Lenovo Tab P12 Pro שוקל 565 גרם בלבד, עוביו 5.63 מ"מ בלבד, ויש לו מסגרת דקיקה מכל ארבעת צדדיו. הוא מגיע עם יחס היבט גבוה של 16:10 על גבי מסך בגודל 12.6 אינץ' עם פאנל AMOLED (רזולוציה של 2560×1600 פיקסלים), תמיכה במגע ותת שכבת S-Stripe RGB שמשפרת את התצוגה בזכות הפחתת הגרעיניות. Tab P12 Pro מציע תמיכה של 107% במרחב הצבעים NTSC, צבעים שחורים עמוקים, ובהירות של עד 500 ניט. הוא תומך ב-Dolby Vision, המסייע להצגת תמונה חיה במיוחד באיכות ובפירוט גבוה, וכן תומך גם ב-+HDR10. 

גם את קצב ריענון המסך תוכלו לבחור בין קצב גבוה, עד 120 הרץ, למשחק חלק, או פעילויות בקצב נמוך יותר ב-60 הרץ. אם אתם מתכננים צפיית בינג' לילית, תוכלו להעריך בוודאי הפחתה של הבהובים והגנה על העיניים בזכות פליטת אור כחול נמוך של TÜV Rheinland, כמו גם בקרת עמעום חכמה (DC) המורידה את כמות החשמל המגיעה בפועל למסך, לביצועים טובים יותר בתרחישי תאורה חלשה.

ארבעה רמקולי JBL שמותקנים בטאבלט החדש תומכים ב-Dolby Atmos ומעניקים אפקטים עמוקים יותר של בס, בהירות ועומק. בשילוב כוונון באמצעות Lenovo Premium Audio, תקבלו צליל מרובד שנובע מארבעת ערוצי הטאבלט ועוקב אחר כל תנועה על המסך, בכל משחק או סרט שתפעילו.

תכונות מובילות: Lenovo Tab P12 Pro מתוכנן לעבודה מרובת מטלות בכל מקום ולשם כך הוא מצויד ב-Snapdragon 870 Mobile Platform לביצועים מתקדמים, מהירויות מעבד עדכניות, זיכרון RAM של עד 8 גיגה-בייט, כמו גם Wi-Fi 6 מהיר בזכות Qualcomm FastConnect 6800. תוכלו גם לבחור בדגם 5G עם תמיכה בערוצי sub-6 GHz, כששני הדגמים – Wi-Fi בלבד או עם 5G – מספקים קיבולת סוללה גדולה של 10,200mAh שתואמת לעבודה עם מטענים מהירים בהספק של 45 וואט ומעניקים עד 17 שעות סוללה. 

יעילות תוך כדי תנועה: אל ה- Tab P12 Proנלוות המקלדת הנצמדת הראשונה בגודל מלא עם משטח שליטה גדול. זוהי מקלדת קלה ודקה, עם 16 מקשי פונקציות אינטואיטיביים, עומק של 1.3 מ"מ וגובה קומפקטי של 19 מ"מ. המקלדת מתחברת אל הטאבלט בתנועה אחת בעזרת חיבור מגנטי של ארבעה מגעים. גם העט האלקטרוני, ה- Precision Pen 3המוצע כאופציה, מתחבר לטאבלט בחיבור מגנטי שמשמש גם לטעינה. עם הרמת העט נפתחת אפליקציית כתיבת תזכורות ייעודית שמאפשרת לרשום הערות בכל מקום על גבי המסך. העט מאפשר כתיבה קולחת, ועם זמן שיהוי נמוך במיוחד הוא מרגיש ממש טבעי ביד. ניתן להשתמש  בעט גם כבשלט רחוק – פשוט לחצו על כפתור כדי לדלג על שירים או לצלם תמונת סלפי בעזרת המצלמה הקדמית/האחורית של הטאבלט.

Project Unity

הצרכן הממוצע מלהטט היום עם יותר מכשירים מאי פעם, כשכל אחד מהם פועל באופן עצמאי מהשני, ובדרך כלל יש למשתמש שימוש מועדף לכל מכשיר. את המצב הזה מנסה היום לנובו לפתור עם מסגרת הקישוריות האלחוטית החדשה – Project Unity. היישום של Project Unity מתבצע לראשונה עם Tab P12 Pro, והוא מסייע להפוך את הטאבלט למלווה חכם למחשב Windows 10 או 11. הפתרון מאפשר למשתמש לצמד את שני המכשירים באמצעות קוד, ולהרחיב את שולחן העבודה בצורה חלקה בעזרת הטאבלט לצורך הוספת שטח תצוגה.

עם זאת, הטאבלט לא ישמש לצורך תצוגה בלבד. והוא יכול להריץ במקביל תוכניות Windows של המחשב ואפליקציות Android של הטאבלט, מה שיאפשר חוויה של ריבוי משימות. עם Project Unity, תוכלו להשתמש במחשב לשיחת וידאו תוך ניצול מסך המגע של הטאבלט כדי לצייר ולשתף תמונות בלוח הווירטואלי של השיחה. תוכלו להראות מצגת PowerPoint במחשב ולהציץ לעבר ההערות שכתבתם בטאבלט שלכם, או להכין מסמך במחשב תוך התייחסות למסמך אחר בטאבלט. תרצו להזרים סרט בפלטפורמה האהובה עליכם בזמן העבודה? אין בעיה, פשוט פתחו את אפליקציית האנדרואיד המתאימה, צמצמו את החלון, והניחו אותו היכן שאתם רוצים במסך, כשעדיין יש לכם גישה למסמכים ב-Windows שעבדתם עליהם.

Project Unity מאפשר יצירת חוויה אחידה בין מכשירים, תוך ניצול מלא של התכונות הייחודיות שלהם. השקתו היא רק הסנונית הראשונה למגוון עצום של אפשרויות שיושקו בחודשים הקרובים.

 – בקרו בדף הבית של Lenovo’s Tech World.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG