לנובו שמחה להכריז על תוספת חדשה לקו מוצרי ה-ThinkPad – ThinkPad C13 Yoga Chromebook Enterprise הוא מחשב נייד המספק את האמינות ואת העמידות לה מצפים ממחשבי ThinkPad עם הפשטות מבוססת הענן שמציעה Google Chrome Enterprise. הוא מגיע בעיצוב בצבע כחול תהום ומציע מגוון אפשרויות יצירתיות בזכות ציר ה-Yoga המאפשר לסובב את המסך ב-O360. C13 Yoga תוכנן להציע לעסקים ולעובדים מול קהל תכונות המשפרות את חוויית המשתמש, והוא עושה זאת עם מעבד עד Ryzen 7 3700C של AMD לשוק המחשבים הניידים שעבר התאמה לטובת שימוש במחשב Chromebook, ועם מסך מגע דק מסגרת בגודל 13.3 אינץ'. עט אלקטרוני הניתן לשמירה בגוף המחשב מוצע כאפשרות לטובת רישומים מהירים או כתיבת הערות. Chrome Enterprise מוסיפה עוד נדבך לגמישות בכך שהיא מספקת למשתמשי הקצה גישה ליישומים מבוססי ענן וכן מקלה מאוד על הפריסה עבור מחלקות ה-IT.

תמונות בכתבה - Lenovo

גמישות עסקית עם Chrome Enterprise

מקבלי ההחלטות במחלקות ה-IT יכולים להנות מעתה מיכולות ניהול ואבטחה מורחבות שמציעה Chrome OS. לצד זה, מספק ThinkPad C13 Yoga Chromebook Enterprise פרודוקטיביות המתאימה למטלות קריטיות, גמישות עסקית משופרת ואפשרות לפריסה מהירה עבור משתמשים מרוחקים באופן פשוט ומאובטח. ל-Chrome OS יש גישה למערך רחב של יישומים העונים לצרכי כל המשתמשים כמעט, בין אם הם יושבים במשרד או עובדים מרחוק, והוא מציע גם תוכניות מנוי פרודוקטיביות ל-Google Workspace (לשעבר G Suite), כולל Google Meet לשיתוף פעולה יעיל בווידאו. למשתמשים מוקצה פרופיל ענן ייחודי ומוצפן שהם יכולים 'לשאת' איתם, מה שמאפשר גמישות עבודה מרבית. לדוגמה, משתמשים יכולים לענות למיילים שלהם מטלפון מבוסס Android, לפני שהם מפעילים את C13 Yoga Chromebook Enterprise, ואז להמשיך בדיוק מהמקום בו הם עצרו.

ThinkPad C13 Yoga Chromebook

C13 Yoga מוצע עם שלדת אלומיניום בצבע כחול והוא מספק תכונות משפרות ביצועים וקישוריות מאובטחת ומעודכנת תוך שמירה על הניידות הנדרשת כיום בעולם של עבודה מכל מקום. התכונות שהוא מציע כוללות:

• מעבד עד Ryzen 7 3700C של AMD למחשבים ניידים
• Chrome OS (עם שדרוג ל-Chrome Enterprise)
• מסך IPS תומך מגע בגודל 13.3 אינץ' וברזולוציית FHD עם מסגרת צרה
• פחות מ-1.5 ק"ג בעובי של 15.5 מ"מ בלבד
• מצלמת רשת עם תריס פרטיות ואפשרות לקורא טביעות אצבע
• אפשרות למצלמה נוספת הפונה לסביבה כדי ללכוד תמונות תוך כדי תנועה
• אפשרות לעט בתוך הגוף
• שני חיבורי USB 3.2 Gen 2 Type-C
שני חיבורי USB 3.2 Gen 1 Type-A
יציאת HDMI 2.0 
• קישוריות WiFi 6, LAN ו-Bluetooth 5.0
 

שיתוף פעולה באמצעות וידאו הוא הנורמה החדשה

עד לא מזמן מרבית הפגישות המרוחקות היו מבוססות אודיו בלבד, אלא שהשנה האחרונה הדגישה את חשיבות טיפוח התקשורת בין אנשים על רקע אתגרי העבודה מרחוק. מכיוון שכך שיתוף פעולה בווידיאו הפך לשיטת התקשורת העיקרית וטכנולוגיית הווידאו הפכה חשובה מתמיד. ובימים שאנו מאמצים זמני עבודה גמישים המשלבים בית ומשרד, חשוב לצייד את העובדים המרוחקים ואת מרחבי הישיבות הפיזיים בפתרונות שיאפשרו אינטראקציות טבעיות יותר בין אנשים למכשירים.

ThinkPad C13 Yoga Chromebook Enterprise מגיע עם מצלמת רשת באיכות HD, רמקולי סטריאו כפולים ומיקרופונים כפולים כדי לסייע בשיפור שיתוף הפעולה מרחוק. לצורך שיפור ועידות הווידאו הכריזו גוגל ולנובו לאחרונה על ערכות החדרים Google Meet Series One המספקות יכולות בינה מלאכותית ולימוד מכונה עם טכנולוגיית ביטול הרעשים TrueVoice. אבזור מרחבי עבודה משרדיים עם פתרונות ווידיאו קלים לפריסה ושימוש ואספקת הטכנולוגיה הנכונה לעובדים מרוחקים מהווים צעד חשוב לפתרונות ווידאו קלים לשימוש ואינטואיטיביים. 

"החודשים האחרונים הדגישו בכאב את הצורך הבסיסי של המשתמשים בגישה לטכנולוגיה המאפשרת להם לתקשר ולשתף פעולה ביעילות", אמר ג'רי פרדייס, סגן נשיא, פורטפוליו עסקי, קבוצת ה-PC והמכשירים החכמים בלנובו. "פתרונות לנובו הבנויים סביב האקו-סיסטם החדשני של Google Chrome ו-Google Cloud הם צעד משמעותי בדרך להעמיד בפני הלקוחות היצע גמיש, זריז וניתן לניהול כדי להבטיח חוסן עסקי בסביבות עבודה היברידיות חדשות".

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG