תמונה ראשית - Mixzone

"אני לא בטוח שאתה זוכר, אך בעבר השילוט במגרשי כדורגל היה סטאטי. מודעה שטוחה שלאחר מכן הוחלפה בשילוט מבוסס תריס 'מתהפך', כזה שידע להציג עד שלוש מודעות בפרקי זמן משתנים. היום אנחנו חיים בעידן שבו השילוט במגרשים מבוסס על טכנולוגיית LED המאפשרת הצגת עושר של תכנים. הדבר היחיד שנותר סטטי הוא קיר הראיונות אשר ניצב מאחורי השחקנים והמאמנים במסיבות העיתונאים והראיונות לפני, במהלך ובסיום המשחק – משהו היה חייב להשתנות". משתף אותנו עידן שטרקמן, מנהל הפיתוח העסקי בחברת סטרטאפ הישראלית Mixzone, הקיימת משנת 2017 ומחזיקה בפטנט רשום בעולם, על פיצוח גב ראיונות דיגיטלי לקיום מסיבות עיתונאים וראיונות אשר מחליף את אותו קיר לוגואים סטאטי. 

עידן שטרקמן, Mixzone

אותו צורך בשינוי הוביל למהפכה של ממש בעולם המולטימדיה וה AV, כאשר לראשונה בעולם, בשיתוף פעולה בין החברות Primeview, NoviSign ו MixZone, נוצר קיר המסכים הראשון שמורכב כולו ממסכי 10 אינץ' משורשרים, המסוגל לתפקד כקיר ראיונות חכם שמשנה את חוקי המשחק בענף. 

ראיינו שלושה נציגים בכירים בשלוש החברות: יצחק חכמון – סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי ב Primeview, גיל מצליח – מנכ"ל NoviSign , ועידן שטרקמן, מנהל הפיתוח העסקי ב Mixzone על השת"פ המוצלח. אנחנו כבר יכולים לגלות לכם שבסופו התמלאנו גאווה.

עידן שטרקמן: "אנחנו חיים בזמנים שבהם ראיונות ומסיבות עיתונאים בתחום הספורט הפכו לחלק מהותי, לעיתים אף גדולים יותר מהאירוע עצמו. רצינו לבצע דיגיטציה של הדברים אבל בכדי לא לגרום לזעזוע גדול מדי, יצרנו את המסכים הקטנים. היתרון המרכזי בקיר מסכים בגובה הראש הוא שניתן להעביר מסרים פרסומיים של ממש בחשיפה גבוהה. פתרון זה המשלב דיגיטל מאפשר לקבוצות לגייס ספונסרים חדשים ובכך להגדיל את הכנסותיהן בליגות ובהתאחדויות המובילות בעולם." 

המגיפה שדחפה קדימה

בחודשים האחרונים חווה העולם זעזוע רציני עם פרוץ הקורונה והמגיפה לא פסחה על תחומים רבים ביניהם תחום הספורט, אבל זו גם הייתה הזדמנות להתחיל משהו גדול. שטקרמן: "בתקופת התפרצות הקורונה החלטנו שהגיע הזמן שנעבור להשתמש בתוכנה ייעודית משלנו אשר תאפשר שליטה בתצוגת המסכים. חקרנו וגילינו שלא קיים פתרון כמו זה שאנחנו מחפשים בשוק. ידענו שהתוכנה של NoviSign  יכולה להתאים לנו ופנינו אליהם בבקשה להתאים אותה לצרכים הספציפיים שלנו. בזכותם נחשפנו גם ליכולות ולפורטפוליו של Primeview ". 

כך זה נראה - פלטפורמה פרסומית מכפילת כוח. תמונה - Mixzone

תוכנה מנצחת

NoviSign , שותפה ותיקה של Primeview, היא חברת תוכנה ישראלית שמפתחת מוצר SaaS המאפשר לכל חברה בעולם ליצור ולשדר תוכן למסכים. החברה מספקת שירותים בכל העולם ומפעילה משרדים בארה"ב, יפן ואירופה. באנלוגיה לעולמות תוכן אחרים – NoviSign  היא ה – 'WIX' של פלטפורמות השידור. באמצעות עורך התוכן המתקדם שמציעה החברה, יכולים לקוחותיה לבנות תכנים עשירים מעניינים ואיכותיים באגרגציה של ערוצי מידע בתוך המסך, כולל בין היתר רשתות חברתיות, שידורים חיים, עדכוני RSS ועוד, וכל זאת בהתאמה אישית עבור קהל היעד. 

אתגרים? קטן עליהם

גיל מצליח, מנכ"ל NoviSign: "כש Mixzone פנו אלינו ורצו לעבוד עם תוכנת השידור שלנו, התלבטנו האם לבנות לכל מסך נגן משלו ואז לסנכרן ביניהם או לקחת את זה קדימה ולבנות קיר וידאו יעודי – מוצר שלא היה קיים עד היום בשוק. זה גם המקום בו בא לידי ביטוי היתרון המשמעותי של Primeview, תודות למהירות התגובה שלה בפיתוחים חדשניים והשליטה בקווי הייצור".

אפשר לדבר תכלס?

את החומרה, כאמור, יצרה Primeview הישראלית, אבל איך בוחנים פתרון לרעיון לפני שנכנסים לאירוע ייצור מורכב? 

"NoviSign היא פרטנר ותיק שלנו", מספר איציק חכמון מ Primeview ומוסיף: "כאשר הבנו מהם ש Mixzone מחפשת פתרון להפצת תכנים לראיונות בענפי הספורט השונים, יצרנו קשר עם המפעל שלנו בקוריאה כדי לבדוק האם ישנה היתכנות טכנולוגית וכמובן להבין מהי המשמעות של פיתוח כזה. כשהתקבלו התשובות ניתן האור הירוק לעבור לשלב של POC על מסכי קירות ווידאו קיימים שלנו בתנאי מעבדה, יחד עם השותפות למיזם. חיברנו נגן אשר פועל על התוכנה של NoviSign אליו הוזרם תוכן שהוצג על גבי שישה מסכי 49 אינץ'. התוצאה היתה הצלחה גדולה." 

גיל מצליח, Noisign

מסך קטן – פתרון גדול

איציק חכמון: "כשראינו את הפתרון עובד קיבלנו ב Primeview החלטה לעבור לשלב הפיתוח. באמצעות פאנלים ייחודיים יצרנו שרשור של מסכי 10 אינץ' שהותאמו לסוגי הקונסטרוקציה השונים. העובדה כי אנו שולטים בקווי הייצור אפשרה לנו לייצר את המסך מאפס ולהתאים אותו לגודל הרלוונטי בזמן שיא – את אב הטיפוס הראשוני פיתחנו תוך שבועיים, ומיד הותקן קיר המסכים שהציג את הפתרון המלא בצורה מושלמת". 

גיל מצליח: "קירות וידאו מורכבים ממסכים בגודל שלא יורד מ30 אינץ'. כאן הגיעה דרישה למסך FULL HD בגודל של 10 אינץ' אשר יוכל להשתלב בקונסטרוקציה מאתגרת". 

איציק חכמון, Primeview

פוטנציאל אינסופי

עידן שטרקמן: "הפתרון שפותח על ידי שלוש החברות יכול לתת מענה לצרכים נוספים, החל מהשקות סרטים, דרך ראיונות ממשלתיים ואף אירועי יוקרה פרטיים. כל מקום עם שטיח אדום בו ניתן לעשות שימוש בקיר חכם יכול ליהנות מהפתרון, אולם זה לא הייעוד היחידי. קיימים ייעודים נוספים לפתרון כמו נוכחות של מסכים קטנים ומשורשרים המציגים את התוכן המדויק על גבי מדפי הסופרמרקט, דבר אשר יכול לסייע לרשתות הגדולות לשפר משמעותית את חוויית הקניה ב'קרב' מול נתח השוק של הקניות באינטרנט." 

גם ב NoviSign וב Primeview מבינים את הפוטנציאל שמביא עימו הפיתוח החדש, גיל מצליח: "אני גאה בשת"פ המתמשך בינינו לבין Primeview שהביא לידי ביטוי את היכולת לשדר למסכים קטנים ומשורשרים, מה שיכול להביא למהפכה בתחומים נוספים כמו הריטייל, התחום הארגוני ואף עולם הרפואה. תוכנה וחומרה עובדות על קיר וידאו במסכים קטנים של 10 אינץ', זהו חידוש שלא נראה כמותו קודם". איציק חכמון מחזק: "אנחנו רואים פוטנציאל אדיר לפתרון המשותף היות והמענה שיצרנו יחד מאפשר ניהול תוכן מרוחק ואמין וטומן בחובו יתרונות נוספים לצרכים מדויקים ומאתגרים". 

קיר וידאו לכל דבר. תמונה - Mixzone

הראש היהודי ממציא לנו פטנטים

בימינו זה כבר הרבה יותר מסתם ביטוי. אפשר תמיד לסמוך על החלוציות והתעוזה הישראלית שמצליחה למצוא פתרונות פשוטים לנושאים מורכבים במקומות שאחרים לא העזו להיות בהם אפילו במחשבות. שיתוף הפעולה הזה הוא הוכחה חיה לכך: "צריך לזכור שמדובר בשלוש חברות ישראליות הפועלות בזירה הבינלאומית אשר הביאו לשולחן את היתרון היחסי שלהן במטרה להשיג את תוצאה מדויקת ואנחנו גאים להיות חלק מזה", מסכם גיל מצליח

אז בעוד מספר שנים, כשאתם מבלים בשופינג הבא בניו יורק ומסכים קטנים מסייעים לכם להתמצא ולקבל החלטה טובה יותר, אולי אפילו לגרום לכם לפתוח את הארנק ולקנות משהו שלא חשבתם עליו – זכרו איפה הכל התחיל ו.. תתחדשו. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG