לנובו הכריזה על Lenovo Hybrid Classroom, משפחה של טכנולוגיות שיתוף פעולה חכמות לשימוש במוסדות חינוך. עם טווח מלא של פלטפורמות תוכנה וחומרה מתקדמת להעברת לימודים באמצעות ועידות וידאו, מורים יקבלו לידיים עוצמה רבה יותר לשפר את מעורבות התלמידים בלמידה ממרחק ובתרחישי למידה היברידיים.

Google Meet room kits from Lenovo

פתרונות ייעודיים לשימוש במפגשי וידאו יכולים לעזור למורים להפגין נוכחות מלאה בסביבות החינוך הדיגיטליות ולהעביר באופן וירטואלי את חוויית כיתת הלימוד באופן שלם יותר לתלמידים הלומדים מרחוק. מורים שהם מספרי סיפורים, כאלה שמדגימים מושגים מורכבים עם עזרי למידה פיזיים, או מאלה שנוהגים להסתובב ברחבי הכיתה כדי להעביר את השיעורים, יעריכו את סביבת הלמידה הדינמית יותר שמציעות מערכות ועידות וידאו מתקדמות.

ערכות הסדרה הראשונה של Google Meet Rooms מספקות פתרונות שיתוף פעולה עבור לקוחות חדשים וקיימים של Google Workspace (לשעבר G Suite) ו-Google Meet שצריכים לצייד מרחבים עם התייחסות לאתגרים של מודלי למדיה היברידיים חדשים. ערכות אלו מוכנות ליישום היישר מהקופסה והן כוללות מערכת מחשוב, שלט, מצלמה חכמה, מקרן קול חכם ומעמדי מיקרופונים, והם זמינים בשלוש תצורות שונות עבור מרחבי לימוד קטנים, בינוניים וגדולים.

ערכות חדרי Google Meet פותחו בידי קבוצת הענן של גוגל ולנובו והן מספקות פתרון משלים עבור כיתות מודרניות עם עיצוב נגיש וממשק ידידותי למשתמש שמאפשר אינטראקציה קלה. הפתרון נשלט בידי ערכת מחשוב עתירת ביצועים והוא כולל יחידת Google TPU שמספקת יכולות בינה מלאכותית ולימוד מכונה כדי לאפשר איכות וידאו ואודיו ברמה הגבוהה ביותר. שימוש בטכנולוגיית PoE מאפשר למערכת המחשוב לשדר מתח חשמלי נמוך ותעבורת רשת באמצעות האתרנט למרכיבים השונים של הערכה כמו שלט, מצלמות חכמות ומקרני קול חכמים, לדוגמה. ערכות החדרים Series One מלנובו כוללות גם מצלמות בינה מלאכותית עם תמיכה בצילום ב-4K וכן טכנולוגיית TrueVoice להשתקת רעשים.

 

חדש: ThinkSmart Hub חכמה יותר עבור מרחבי לימוד

Thinksmart Hub החדשה מציעה עיצוב חלק יותר וגם תופסת פחות מקום. מדובר במערכת פגישות מוכללת המספקת חוויית אודיו עשירה עם ארבעה רמקולים ומיקרופונים משופרים, ועם מנגנון כבל יחיד חכם יותר שמצמצם את הבלגאן ומספק אפשרות פריסה קלה יותר. Thinksmart Hub זמינה כעת בגרסאות Teams Rooms של מיקרוסופט או Zoom Rooms והיא מציעה מסך מסתובב חדש המציע תצוגת מגע בגודל 10.1 אינץ' ברזולוציית FHD ומחווני LED עם נראות טובה יותר. בנוסף, דלת ניהול כבלים חדשנית עוזרת לאבטח את היציאות הפיזיות ולמנוע מהכבלים להתנתק בקלות. Thinksmart Hub החדשה מונעת בידי מעבד Core i5 מוכן לעסקים של אינטל בשילוב עם טכנולוגיית vPro, והיא עוזרת לקבוצות להישאר מאובטחות, פרודוקטיביות ולעבוד בשיתוף פעולה, ומציעה לבתי ספר פתרון ועידות קל להגדרה ולשימוש.

Lenovo ThinkSmart Hub

 ThinkSmart Hub, עם Teams Rooms של מיקרוסופט או עם Zoom Rooms, מספקת חוויית משתמש ללא מאמץ תוך התמקדות בשימושיות העוזרת למשתתפים להצטרף לפגישות במהירות ומאפשרת הקמת מפגשים בלחיצה אחת, מספקת וידאו באיכות גבוהה ומעניקה את היכולת לשתף תכנים בקלות. ויותר מכך, עם אמצעי הריחוק החברתי הנהוגים כיום גרסת Zoom Rooms כוללת גם אפשרות להשתמש ב-Alexa for Business המוסיפה עוד שכבת הגנה ואינטראקציה קלה כך שמשתמשים יכולים לשלוט בפגישות בפשטות באמצעות קול בלבד.

Thinksmart Hub היא כלי שיתוף פעולה מיטבי למרחבי לימוד בגדלים שונים, מכיתות קטנות ועד אולמות הרצאה גדולים יותר. משוב ותובנות של לקוחות סייעו בתהליך העיצוב מחדש והתוצאה היא פתרון מוכלל שקטן ב-20% מקודמו. באמצעות ThinkSmart Manager מדובר ברכזת שקל לפרוס ולנהל והיא מציעה למנהלי IT ולמורים שליטה טובה יותר בכיתות המחוברות. Thinksmart Hub מוגנת בידי פתרונות האבטחה ממשפחת ThinkShield של לנובו וכן מגיעה עם שלוש שנות אחריות ברמה של Lenovo Premier Support. בנוסף, היא מציעה נגישות אל Smart Collaboration Managed Services הזמינים כדי לסייע בקביעת היקף, פריסה, הדרכה, תחזוקה וניהול של כל מכשירי ThinkSmart.

 

לסייע לסביבת הלימוד הדיגיטלית להיות חכמה יותר

מבניית כיתות היברידיות, תוכניות eSports ופלטפורמות לימוד עוטפות כל עם VR Classroom 2 ועד פתרונות ייעודיים בדמות ניידים, טאבלטים ותוכנה, לנובו מספקת למורים ולתלמידים את הכלים הנדרשים להרחבת סביבות הלימוד הדיגיטליות של ימינו. פתרונות מפורטפוליו Lenovo Hybrid School בשילוב עם ההתקנים החינוכיים של לנובו ועם תוכנת ניהול הכיתות LanSchool יכולים לעזור לבתי ספר לפרוס טכנולוגיה חכמה יותר כדי להעניק לימוד טוב יותר.

"אנו שמחים על היכולת לעבוד עם פלטפורמות שיתוף פעולה חכמות מובילות כדי להציע לבתי הספר את קו מוצרי Lenovo Hybrid Classroom", אמר כריס בבסון, מנהל אסטרטגיית מוצרי החינוך העולמי של לנובו. "לנובו מבינה שהעסקת תלמידים הלומדים באופן מבוזר מהווה היום אתגר ייחודי עבור בתי ספר ומורים רבים. הצעת פלטפורמות חזקות שיכולות להביא את הכיתה לכל מקום בו התלמידים לומדים מגשימה את מטרתנו לספק טכנולוגיה חכמה יותר לחינוך מותאם אישי".

 

תמחור וזמינות

ערכות החדרים Series One מלנובו ו- ThinkSmart Hubשל לנובו עבור Teams Rooms של מיקרוסופט או Zoom Rooms יהיו זמינים החל מהחודש. למידע נוסף בקרו ב-Lenovo’s website.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG