עתיד בהיר יותר לניידים הדקים.  לנובו מכריזה היום ב-CES כי Yoga Slim 7i Pro עם מסך 14 אינץ' יגיע מעתה גם בגרסת מסך OLED. בדומה לאחיו עם מסך ה-LCD הוא אושר כמחשב התואם לתקני פרויקט Evo של אינטל, והוא מגיע עם מעבדי ה-Core מדור ה-11 של אינטל יחד עם השבב הגרפי Iris Xe, או עם עד כרטיס ייעודי GeForce MX450 של NVIDIA.

תמונה - לנובו

עם מחויבות מתמדת לחדשנות, עיצוב מעודן וטכנולוגיה חכמה, לנובו משפרת את חוויית המשתמש עם הפעלה מיידית של המחשב בהרמת המכסה, כניסה למערכת "בלי ידיים" ומצב קירור חכם. ה-Yoga Slim 7i Pro עם מסך ה-14 אינץ' יהיה זמין עם מסך OLED מבית סמסונג ברזולוציה של עד 2.8K (או 2880×1800 פיקסלים), קצב ריענון של 90 הרץ ויחס של 10:16 שיעזור להגדיל את שטח העבודה הזמין למשתמש. זהו למעשה הנייד הראשון בקו מוצרי ה-Yoga של לנובו שמציע לצרכנים שדרוג לטכנולוגיית OLED, השונה משמעותית ממסכי LCD.

תכונות הצבע מוגברות בעוצמה של עד פי 1.25 לעומת מסך LCD, והתוצאה היא תדירות צבע גבוהה יותר וצבע שחור רווי יותר, כמו גם יחס ניגודיות מוגבר פי 667 לעומת LCD. שילוב חכם זה של איכות תצוגה, העיצוב של מחשב נייד ודק, מעבדים חזקים ובינה מלאכותית משתלב יחד ליצירת נייד איכותי המציע איכות תמונה טובה יותר, עם זמן תגובה קצר יותר וצריכת חשמל נמוכה יותר.

Yoga Slim 7i Pro מציע תאימות של 100% למרחב הצבעים DCI-P3 ו-125% למרחב sRGB כדי להציג צבעים חיים, וכדי לספק חוויית HDR מציאותית יותר ואידאלית לעריכת תמונות וסרטים ברמה הגבוהה ביותר; התמיכה ב-HDR משפרת את הניגודיות בין המקטעים הבהירים והכהים ביותר בתמונה. בנוסף, המערכת מאפשרת לדחוף עוד יותר גבולות איכות התמונה עם תמיכה בתכונות של Dolby Vision.

עם מורשת של מותג המספק חוויות מחשוב משנות חיים, Yoga היה תמיד בחזית מבחינת סגנון, שימוש בחומרים וניידות. צרכנים נבונים יעריכו את איכות התמונה והמסך גם בתנאי אור חזק ושמש ישירה. תצוגת OLED מיועדת גם למי שחשובים לו צבעים שחורים עמוקים ומושלמים יותר, והיא מגיעה גם עם הפחתת האור הכחול בשיעור של עד 70% לעומת תצוגת LCD.

מידע על זמינות המחשב ומחירו יפורסמו בהמשך.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG