באופן אישי התוודעתי לחברת Datapath לפני מספר שנים כשחיפשתי יצרן בתחום עיבוד התמונה. היות ולא הכרתי אותם לפני כן, הופתעתי לגלות כי החברה קיימת יותר מ-30 שנים וכי היא פעילה מאוד בתחום עיבוד התמונה לקירות מסכים/וידאו ועד כמה התפתחה לתחומים אחרים. 

המוח מאחורי הקלעים

כשהוא מסביר על היסטוריית החברה, מתעכב באבס בתיאור די פשוט ולדעתי מבריק: אנחנו המוח מאחורי מרכזי הבקרה והשליטה שאתה מכיר. אתה רואה מולך מסכים, מקלדות ועכברים ואולי גם מחשבים, אבל מה מחבר אותם? אנחנו. באמצעות כרטיסי לכידה, תוכנת עיבוד מרכזית ורכיבים שבחיבור למסך, אנחנו הופכים את חיי מפעילי החדרים הללו לקלים יותר- החל ממעבר מהיר ממחשב אחד לאחר וכלה בשילוב מספר מקורות על המסך. תחשוב על זה כמו על המוח האנושי – אתה לא רואה אותו, אבל בניגוד לגפיים או עיניים, אתה פשוט לא תשרוד בלעדיו, ואלו אנחנו.

אבולוציה בראיה עתידית

בעוד פעילות הליבה של Datapath מתמקדת במרכזי שליטה ובקרה, החברה מקפידה להסתכל קדימה ולעבוד על הדברים שהיא מאמינה שיהוו נקודות מכריעות בתהליכי העבודה של הלקוחות שלהם, מספר באבס. לדוגמא, כניסת החברה לתחום ה-KVM ופתרונות AVoIP, מהווה תהליך טבעי בהתפתחותה והלקוחות מגלים עניין ורצון להטמיע את אותם פתרונות. הפתרונות שאנחנו רואים ב-ISE הם פתרונות בני שנתיים, גם אם הושקו זה עתה, אומר באבס.

לוותק יש כוח

כשנשאל באבס על היתרונות שבעבודה עם מוצרי Datapath, הוא עונה כי בתשע שנות עבודתו בחברה, המשפט שחוזר על עצמו הכי הרבה הוא: המוצרים שלכם פשוט עובדים. בנוסף מציין באבס כי העבודה עם השותפים הנכונים יוצרת חיבור שלם ומענה מלא ללקוחות, ומתייחס כמובן גם לשותפות עם חברת AVCOM. 

בחירת השותף הנכון

כאשר יצרנית מחפשת מפיץ במדינה אחרת, בוודאי כזו בה יש תרבות ומנטליות שונות, מדובר באתגר לא פשוט ובעל חשיבות רבה. המשימה להשגת השותף המתאים ל DNA מחד, שגם ידע ליצור את הערוץ ולהרחיב בו את הפעילות מאידך, חייבת להיות מדויקת ביותר. באבס מספר כי בחירת AVCOM כשותפה מגיע לא רק מהרחבת הערוץ בישראל, אלא גם מחוות הדעת החיוביות שהתקבלו מלקוחות שונים העובדים עם AVCOM וסקירת פעילות AVCOM שנתנה ל-Datapath את הביטחון כי מדובר במפיץ אשר מסוגל לבצע הן תכנון מורכב והן מענה מקיף לפרויקטים בדרגות ורמות שונות. באבס מוסיף כי בחצי שנה האחרונה הפעילות בישראל אכן הגבירה קצב ומה שחשוב לו כנציג Datapath הוא בעיקר שביעות רצון הלקוחות, אשר מורגשת לדבריו. 

באבס מבטיח לשוב ולהתארח אצלנו עם עדכונים נוספים בתחום ה-AVoIP וכן ה-KVM, ואנחנו מבטיחים שתמיד יהיה מקום אצלנו בסלון לאורחים ולחידושים בתחום.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG