בתוך מספר שבועות עם הרבה מאוד להט ונחישות, הצליח גילי צוקרמן (שגם הנחה) יחד עם שני שותפיו- פאר כתר וחזי בן-יעקב, להביא למעלה מ 200 אורחים לאירוע ראשון ומכובד אשר היווה את יריית הפתיחה של המרכז לחיזוק ושינוי תחום המולטימדיה בישראל

דוד בן טולילה (צילום - מקסים גולובנוב)

את האירוע פתח דוד בן טולילה, סגן יו"ר הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, עם הצגת נתוני השיא של הלשכה בה חברים למעלה מ 7000 חברים ונפתחו כ 11 מרכזים חדשים בתחומים שונים במהלך שלוש השנים האחרונות. בן טולילה סיפר על פעילות הלשכה כבית של ההייטק הישראלי ושיתף את האורחים בסיפור המיוחד של הפקת הכנס. 

גילי צוקרמן (צילום - מקסים גולובנוב)

גילי צוקרמן, שהנחה את האירוע, סיפר לאורחים על מחויבות המרכז החדש, נטול התלות המסחרית אשר מנוהל בהתנדבות מלאה. צוקרמן, שהינו מנהל יחידת מערכות טכנולוגיות באגף המחשוב בעיריית תל אביב  ובעל ניסיון רב בפרויקטים רבים ומורכבים בתחום המולטימדיה, דיבר על אתגר התקינה החסרה בענף ועל חזון המרכז אשר פועל לגיבוש קהילה מקצועית שתחלוק ידע וניסיון באמצעותם ישופרו אפיוני הפרויקטים, ביצועם וכמובן המימוש וחוויית הלקוחות. 

צוקרמן סקר את האבולוציה שהביאה את עיריית תל אביב להיות הרשות העירונית המובילה בענף עם קילומטראג' של מאות פרויקטים ומתן שירות לאזרח במגוון רב של מתקנים בשלל טכנולוגיות אשר עונים על האתגרים הרבים של העיר. 

גיא אלעד (צילום - מקסים גולובנוב)

מיד אחריו עלה גיא אלעד, רע"ן תפעול ושירות וסגן CIO בעיריית תל אביב-יפו אשר דיבר על אתגרי עולם המולטימדיה בהיבט ניהולי ותקציבי. אלעד סקר את נקודות הכשל הפוטנציאליות בפרויקטי המולטימדיה אשר צצות כבר בשלב האפיון, או "אפיון יתר" לדבריו, אשר יכול לגרום להגבלת היכולת בשכפול פרויקט מסוים בעיר. אלעד התעכב על חשיבות התקשורת והשקיפות במערכות היחסים בין נותני ומקבלי השירותים בעיר, על הבטיחות הנדרשת, הלימוד השוטף של אגף המחשוב בעיר אשר משלב את מחלקת המולטימדיה יותר ויותר בשגרת פעילותו, וכן על אתגרי אבטחת המידע בעיר בה תלויים מסכי לד עצומים על בניינים רבים. 

עומר ברוקשטיין (צילום - מקסים גולובנוב)

עומר ברוקשטיין, לשעבר סמנכ"ל טכני ב- Crestron ישראל, והיום יזם אשר הקים את  uristic.io, דיבר על הקושי הקיים בשילוב אמיתי של טכנולוגיות בסביבת העבודה המודרנית.

המיזם של ברוקשטיין מטפל בשילוב בין שלושת עמודי התווך של סביבת העבודה המודרנית – אנשים, טכנולוגיות והמרחב, ומציע פתרון הכולל 'מערכת הפעלה' אחודה, ידידותית ובטוחה אשר כוללת ממשק ניהול פשוט וידידותי.

עם שנות ההיכרות והניסיון של ברוקשטיין במרחב הטכנולוגי ארגוני, אפשר להאמין כאשר הוא טוען ש uristic.io הוא פתרון שישנה את תפישת תפעול ויישום הפגישות בחדרי הישיבות.

דקל שרמן (צילום - מקסים גולובנוב)

דקל שרמן, סמנכ"ל המכירות ב Crestron העביר הרצאה בנושא פרקטיקה מעשית, במהלכה סקר מגוון אירועים של יישום לקוי בסוגי ארגונים שונים. כשלים הקשורים במחסור בידע אשר גורם לאובדן שעות עבודה, לחץ, שחיקה וכמובן שביעות לקוח נמוכה. 

שרמן סקר ארבע נקודות חשובות אשר לדבריו יסייעו להצלחת הטמעת ה AV ביחדות ה IT; לקיחת האחריות של מנהלי מערכות המידע על תחום ה AV, לימוד אקדמי ומעשי של המערכות השונות, גיבוש אסטרטגיה ארגונית כוללת ויצירת סטנדרטיזציה בתחום. 

יהודה אינדיג (צילום - מקסים גולובנוב)

יהודה אינדיג, בעלים ומנכ"ל חברת סידרקום, הרצה על אתגרי אבטחת המידע בתחום המולטימדיה. אתגרים 'מרחפים' שטרם קיבלו את המענה המתאים ביחידת ה IT. 

אינדיג סקר את אבולוציית הענף ב 15 השנים האחרונות ודיבר על האיומים והנוזקות אשר צצים באופן שוטף ועלולים ליפול בין הכסאות שכן אנשי ה IT עדיין אינם מכירים את המימושים בעולמות ה AV והמולטימדיה, ומולם אנשי ה AV אינם בקיאים באיומי הסייבר ומתודולוגיות העבודה של יחידות ה IT. 

אינדיג הוסיף כי אנחנו חיים בעידן בו שיטות העבודה והכלים הארגוניים מושפעים ממימושים ביתיים ולא להיפך, כפי שהיה עד לפני כמה שנים. נושא המאתגר את יחידות ה IT אשר רתומות יחד עם מחלקות אחרות בארגון לגיוס ושימור כח האדם האיכותי ביותר, אשר מבקש כלי עבודה חדשניים, מהירים וזמינים. 

דני פיכמן (צילום - מקסים גולובנוב)

יועץ האודיו הוותיק דני פיכמן העביר הרצאת המחשה בתחום האודיו, במהלכה סקר את נושא האקוסטיקה והפסיכואקוסטיקה תוך השמעת דוגמאות שונות מייצגות את ה"מלחמה בין קול לרעש". 

פיכמן העמיק בנושא 'מובנות הדיבור' וחשיבותה בהתאמת הציוד לצרכים ולפוטנציאל המגוון של החללים השונים. 

רונן ברוקשטיין (צילום - מקסים גולובנוב)
דינה פלד (צילום - מקסים גולובנוב)

רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron, נותנת החסות לאירוע, בירך והודה לאורחים ומנכ"לית הסינמטק, דינה פלד, חילקה כרטיס זוגי לבחירת סרט לכל המשתתפים. 

נראה מצוין ויצאנו עם טעם של עוד 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG