Crestron Next – הכנס הוירטואלי של החברה הבינלאומית, עתיד להתקיים ב-15/16.9 ובחברה מעידים שמדובר בכנס ראשון מסוגו, הכולל חדשנות פורצת גבולות, תוך התאמה אולטימטיבית לעולם החדש. שוחחנו עם שרון שמר, נציגת החברה באירוע, במטרה להשתכנע סופית להשתתף 

שרון שמר, Crestron (תמונה - מערכת AVM)

האירועים של Crestron נחשבים לחוויה שנשארת עם המשתתפים גם הרבה אחרי שהם התקיימו. איך החברה מתמודדת עם מעבר לאירועים מקוונים?

שמר: "אירועי און-ליין לא היו ב DNA של Crestron מאחר והחברה רואה את ה'מגע' האישי עם הלקוחות והשותפים שלה כבעל חשיבות עליונה. גם כמבקרים, אני מאמינה שרובנו נעדיף להשתתף בכנס 'פיזי', בו נעבור חוויה שמפעילה את כל החושים. ב Crestron היה רצון לייצר חוויה ייחודית גם באון-ליין במטרה לשמר כמה שיותר מהחוויות וההרגלים של משתתפי כנסים "רגילים". עם זאת, הפלטפורמה הוירטואלית פותחת אפשרויות למפגשים ייחודיים שלא בהכרח קרו בכנסים רגילים. 

אני אישית אוהבת לגעת במוצרים, לחקור מקרוב, לקבל תחושה של איך זה נראה מכל זווית ולהבין מהן הכניסות והיציאות של כל מוצר. על מנת לאפשר זאת ברמה מסוימת, הועלו לפלטפורמה הדמיות תלת מימד של עשרות דגמי מוצרים ובעיניי זה מרשים ומיוחד מאוד. המשתתף באירוע יוכל באופן וירטואלי להרים, לסובב, להתבונן מכל זווית ולהבין את עומק המחשבה שהושקע בכל מוצר".

באמת הופכים לימון ללימונדה

"בכנסים רגילים ה-BOOTH מחולק בדרך כלל לפי משפחות מוצרים, ובכל חלק כזה אנחנו נחשפים בצורות ויזואליות שונות למידע רב על משפחת מוצרים או טכנולוגיה מסויימת. כאן, הוספנו גם חללים וירטואליים תחת הכותרת “product spotlight", המאפשרים גישה למידע  בפורמטים שונים- מסמכים, מצגות וכד', ומאפשרים ל"מבקר" ולהתעמק במוצרים שמעניינים אותו". 

האתגר הגדול באמת – העברת הייחודיות של ביתן Crestron לאון ליין

"נושא האינטראקציה הוא הנושא המאתגר ביותר. המוכנות המקצועית של Crestron לתת מענה מהיר ואישי לכל מי שמבקר בביתני הענק שלה, לא נעלמה מעיניי המתכננים, ובפלטפורמה בה תתנהל הוועידה הקרובה, תהיה למשתתפים האפשרות לפנות לנציגי Crestron אשר "יתוייגו" לפי תפקידם. בנוסף, ניתן יהיה לתאם פגישות ו"לגשת" במהלך ה'סשנים' על מנת לשאול שאלות ולקבל מענה מהיר מהצוות. אנשים מכל העולם יהיו במקום אחד במטרה 'להיפגש', ללמוד ולתקשר."

מה נראה בכנס?

"Crestron השיקה עשרות מוצרים חדשים לאחרונה, אך הכנס לא יעסוק רק בזה". מסבירה שמר, וממשיכה: "כמשתמע משם האירוע, יינתן משקל על ההתאמה למצב החדש, ובעיקר על מה שעומד להגיע. הכותרת על כל מוצר בכל סשן תהיה – Now and Next, ועל זה יינתן הדגש. זה הזמן והמקום להבין לאן Crestron שואפת תוך חשיפת טכנולוגיות חדשניות. 

לאחרונה הציגה החברה עדכונים וטכנולוגיות מהפכניות בכל אחד מהתחומים בהם היא פועלת: Collaboration, Control, Audio וכמובן DM – מיתוג וניתוב וידאו. בכל אחד מקווי המוצרים תינתן למשתתפים האפשרות לראות לאן Crestron מכוונת, ספויילר שאני כן יכולה לשתף הוא בתחום השליטה בחדרי הישיבות, בו הופכת Crestron את המכשיר הנייד של כל אחת ואחד מאיתנו לכלי שליטה, כמענה למציאות החדשה בה המשתמשים מעדיפים לבוא במגע עם כמה שפחות מכשירי קצה במרחב הציבורי."

הצוות יהיה נגיש גם באון ליין (תמונה - Crestron)

הולך להיות 'צפוף' כמו בשאר אירועי החברה ?

"עד לסוף השבוע האחרון נרשמו קרוב ל-10,000 משתתפים, וההרשמה כמובן עוד פתוחה. הכנס עצמו יתקיים בימי שלישי ורביעי בשבוע הבא (15 ו-16 בספטמבר 2020), אך הפלטפורמה תישאר פתוחה מס' ימים לאחר מכן וניתן יהיה להיכנס ולצפות בתכנים. כמובן שבהמשך התכנים יהיו זמינים בפלטפורמות השונות. גם אנחנו, הצוות הישראלי של החברה, יהיה נוכח בתוך הפלטפורמה, וזמין לשאלות בעברית באמצעות הצ'אט. ניתן גם לקבוע איתנו פגישות על מנת לתת מענה בשפה העברית ללקוחות והשותפים המקומיים. 

על מנת לקחת חלק באירוע, יש להירשם ומיד לאחר קבלת האישור במייל, ניתן להיכנס ללוח הזמנים, לצפות ברשימת התכנים ולבחור באילו מהמפגשים להשתתף, לתאם פגישה וכו'. חוויה חדשה ושונה ממה שהכרנו עד כה אבל אני משוכנעת שיהיה מרתק."

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG