6,000 לומנס לשוק הכניסה – מקרן ההתקנות החדש של NEC (תמונה: NEC)

 

NEC הכריזה על תוספת חדשה לסדרת מקרני ה-P שלה, אותה היא מגדירה כפופולרית, בדמות P605UL – מקרן 6,000 לומנס אותו החברה מכוונת אל שוק הכניסה של המקרנים המיועדים להתקנות קבועות.

לפי החברה היא שילבה במקרן את טכנולוגיית Whisper Quiet הקניינית שלה, המציעה מנגנון קירור שכמעט ולא מאפשר פליטה של רעשי מאוורר עם עוצמה של כ-19dB בלבד במצב Eco וזאת, כך טוענים ב-NEC, מול רעש בעוצמה טיפוסית של כ-37dB במקרנים מעין אלו. בחברה גם מכוונים את המקרן, בזכות השקט היחסי שלו, לסביבות שימוש כמו כיתות לימוד, חדרי ישיבות ומקומות אחרים בהם יש צורך בתמונה באיכות גבוהה אבל גם שקט רב ככל האפשר.

המקרן משתמש בטכנולוגיית הקרנה מסוג לייזר ללא שימוש במסננים, בזכות מערכת הקירור הסגורה שלו. הוא אמור להציע בזכות כך עלויות תחזוקה נמוכות יחסית והחברה מתחייבת ל-20,000 שעות לכל הפחות עבור מקור האור. את זוויות המנורה ניתן לשנות באופן ידני לפי צורך, ומאחור יש חיבור HDBaseT כפול לקישוריות של תכנים ברמה גבוהה. המקרן תומך בתצוגה באבחנה של 4K בקצב רענון של 30 הרץ לכל היותר. העדשה תומכת בזום של 1.6x.

"ה-P605UL החדש שלנו הוא מקרן ה-6,000 לומנס השקט ביותר שיש כיום בשוק. הוא הופך את טכנולוגיית הלייזר לנגישה יותר מתמיד, ומביא בהירות ברמה מקצועית ותכונות מתקדמות כמו מנוע קירור סגור אל מערך חדש לחלוטין של לקוחות. העיצוב, שאינו משתמש במסננים ולכן דורש תחזוקה מועטה, נמצא בעדיפות גבוהה עבור לקוחות ארגוניים ומוסדיים להם יש פריסה רחבה של מקרנים בקמפוס גדול. תכננו את P605UL כדי שיעמוד בצרכים הספציפיים שלהם", אמר ריין פיטרלה, מנהל המוצר בחברה.

החברה תתחיל למכור את המקרן החדש בפועל בחודש הבא תמורת 3,599 דולרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG