גדולים או קטנים, וותיקים או בתחילת דרכם- ארגונים משקיעים תקציבים רבים בתחום השילוט הדיגיטלי המתפתח בפרויקטים שונים אולם מפספסים לא מעט מהפוטנציאל הגלום בפרויקטים אלה הן מבחינת איכות התוכן והן מבחינת הרלוונטיות שלו בגלל גורם מעט מיושן – הגורם האנושי 

בספינטיקס – Spinetix , יצרן ותיק ועתיר ניסיון בתחום, פתרו את הבעיה באמצעות widgetים. Widgetים הן תוכנות קטנות וחכמות המאפשרות לתוכן המוצג על המסך להתעדכן בזמן אמת ללא מעורבות אנושית. בחברה מדגישים שיישום הפתרון פשוט וקל גם לארגונים ללא שום ידע מוקדם בגרפיקה ובשילוט דיגיטלי, אשר בעזרתם יוכלו לייצר תוכן אסתטי ומעודכן בשיטת Data Driven Content. 

אחד הwidget ים השימושיים ביותר הוא  ה-calendar widget, אשר מאפשר למשוך מידע מיומנים מסוגים שונים, ולהציג אותו בצורה דינמית בזמן אמת על המסך בצורה גרפית וחדשנית אשר מותאמת לשילוט הדיגיטלי. 

אז למי זה מתאים ?

הדוגמאות רבות ומגוונות, החל ממרכזי כנסים, דרך אוניבסיטאות ומרכזים אקדמאיים ועד כל קמפוס אשר עשוי להכיל מספר אולמות כמו בתי קולנוע תיאטרון וכו'. בכל אלה ניתן להציג תצוגה מעודכנת ב Real-Time אשר תוצג למבקרים בזמן אמת בדיוק כמו בשדה התעופה. 

בעולמות האנטרפרייז הפתרון של ספינטיקס מאפשר ניהול של לוחות הזמנים של חדרי ה board או כל חדר/משאב אחר. 

בספינטיקס מכוונים גם לעולמות העסקים הקטנים בינוניים כמו למשל מוסכים בהם יש צורך בהצגת מידע רציף ומעודכן. 

הפתרון של ספינטיקס כולל מעל 250 widgetים 'חינמיים' שהופכים את התוכן במסך השילוט הדיגיטלי לדינמי ועדכני. רבים מהם מאפשרים יכולות "סטנדרטיות" של שילוט דיגיטלי כמו שעונים, עדכוני RSS, שערי מניות , עדכוני מזג אוויר וכו', אולם יש גם widgetים מתקדמים יותר אשר מושכים תוכן גם מהרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. ה widget דואג לכך שהתמונות והתכנים יעודכנו בזמן אמת על מסך השילוט הדיגיטלי, דבר אשר יעודד אינטראקטיביות של הקהל הצופה אשר תשפיע על התוכן, בטוחים בספינטיקס. 
ה widget הזה יכול להתאים למגוון רחב של עסקים כמו עולמות היופי והטפוח, רשתות אופנה, מספרות, תיירות ועוד.  

עבור העולם העסקי תעשייתי יותר, קיימים widgetים אשר 'יודעים' לקבל מידע גולמי ולהציג אותו בצורה של מדדים גרפיים שימחישו לעובדים, מנהלים או לקוחות סטטוס של ביצועים, אחוזי מענה, התקדמות בפרויקט או כל נתון אחר. 

Widget ים נוספים מסוגלים למשוך תוכן באופן דינמי מתיקיות ומסמכים רישתיים, מסדי נתונים ועוד, תוך ניהול הרשאות רחבה ואבטחת המידע ולא פחות חשוב – כאשר המקור מתעדכן גם המידע על המסך מתעדכן בזמן אמת וללא מגע יד אדם. 

למידע נוסף על פתרון ה echo system המלא של ספינטיקס ניתן לפנות ל sales@avcs.co.il

 

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG